دشمنان، آرزوی تصرف ایران را به گور بردند/ صدام با شهامت جوانان مومن ایران روبه رو شد

دشمنان، آرزوی تصرف ایران را به گور بردند/ صدام با شهامت جوانان مومن ایران روبه رو شد

مولوی شنبه زهی ابراز داشت: دشمنانی که رویای تصرف ایران را در ذهن داشتند این آرزو را با خود به گور بردند، زیرا این نظام بر پایه ایمان، اسلام و قرآن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی واحدبخش شنبه زهی امام جمعه اهل سنت سرسوره سیب و سوران شهرستان سراوان در مصاحبه با رابط خبری ما گفت: هفته ای که در آن قرار داریم هفته دفاع مقدس می‌باشد که از نام آن می توان دریافت که رخداد بزرگی در دل خود دارد که این رخداد، جنگ تحمیلی است.


وی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی صدام حسین را آماده جنگ کردند و به او وعده فتح یک روزه ایران را دادند که به خیال خود می خواستند نظامی را که بر پایه دین اسلام و ایمان و خون شهدا استوار گشته را به زمین بزنند.
مولوی شنبه زهی تصریح کرد: در جنگ هشت ساله ایران با عراق حدود ۱۱۹۰ میلیارد دلار هزینه شد و یک میلیون نفر از مسلمانان بین دو کشور کشته شدند.
وی اظهار داشت: پس از پایان این جنگ در سال ۶۷ اسرای زیادی در زندانهای عراق به سر می بردند که برخی از آنها تا سال ۸۱ هم اسیر بودند.
امام جمعه اهل سنت سرسوره افزود: صدام حسین نتوانست یک وجب از خاک ایران را بگیرد، زیرا با دلاوری، شهامت و شجاعت جوانان ایران روبرو شد.
وی ابراز داشت: دشمنانی که رویای تصرف ایران را در ذهن داشتند این آرزو را با خود به گور بردند، زیرا این نظام بر پایه ایمان، اسلام و قرآن است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super