نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد
آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد.


متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«اعلم انّه لاعلم کطلب السّلامة و لاسلامة کسلامة القلب»
(بدان که هیچ علمى چون طلب سلامت نیست و هیچ سلامتى مانند سلامت قلب نیست)
امام باقر(علیه السلام)، منبع: تحف العقول
روز پزشک و بزرگداشت ابوعلی سینا، دانشمند، حکیم و طبیب عالی قدر ایرانی، بهانه مبارکی است که تلاش‌ها و خدمات جامعه محترم پزشکی و کادر درمان را بالاخص در دوران شیوع کرونا یادآور شده و ارج بنهیم.
جامعه خدوم پزشکی و کادر تلاش گر درمان در 18 ماه گذشته به خوبی ثابت نمودند که می‌توانند در سنگر دفاع از سلامت مردم، ادامه دهنده راه مدافعان حریم اسلام و کیان انقلاب اسلامی باشند.
بدون شک مجاهدت خاموش و خالصانه پزشکان، پرستاران و گروه‌های جهادی سلامت در استان سیستان‌وبلوچستان با توجه به محدودیت امکانات و کمبود نیروی انسانی در استان ارزشی مضاعف دارد که قطعا رضایت حق تعالی و تقدیر مردم قدرشناس استان را به دنبال خواهد داشت.
ضرورت دارد که مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، علاوه بر تضمین سلامت خود و جامعه، باری از دوش جامعه پزشکی بردارند و مسئولان مربوطه نیز با اتخاذ سیاست‌های درست، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و رسیدگی بیش از پیش به کادر درمان، به وظیفه خویش عمل نمایند.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد شهیدان مدافع سلامت سیستان‌وبلوچستان، از خداوند متعال می‌خواهم بلایا و بیماری‌ها بالاخص بلای همه گیر کرونا را از سر جامعه بشریت دفع و درگذشتگان را مشمول رحمت خویش قرار دهد و به همه بیماران شفای عاجل عنایت نماید. بمنه و کرمه
مصطفی محامی
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان
و امام جمعه زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super