دفع توطئه های دشمن، کار ارزشمند خبرنگاران

امام جمعه اهل سنت کوهک زابل تصریح کرد: دفع توطئه های دشمن و نفی سخنان بی پایه آنان، یکی از کار های مهم و ارزشمند خبرنگاران در یک جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت کوهک شهرستان زابل در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت هفته خبرنگار گفت: خبرنگار در جامعه ما حکم یک مفتی یا یک عالم دینی را دارد، زیرا جامعه همیشه به دنبال اخبار و اتفاقاتی هستند که از کانال خبرنگار به آنها می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت جامعه و حل مشکلات توسط خبرنگاران اتفاق می افتد.
امام جمعه اهل سنت کوهک زابل تصریح کرد: دفع توطئه های دشمن و نفی سخنان بی پایه آنان، یکی از کار های مهم و ارزشمند خبرنگاران در یک جامعه اسلامی است.
وی اظهار داشت: خبرنگاری که دلسوزانه و از روی اعتقادات اسلامی خود برای پیشرفت و آبادانی جامعه و ایجاد وحدت در بین مردم و برای ملت خود در تلاش است حکم یک عالم دینی را دارد که برای تبلیغ معارف دین، تلاش می کند.
مولوی درواخ بیان کرد: افرادی که بر ضد دین، کشور و مردم خود خبرنگاری می کنند گناه بزرگی را مرتکب می شوند و در گناه مردم هم شریک هستند.
وی اظهار داشت: خبرنگاران تاکنون با انتشار اخبار خود از مشکلات و مسائل کشور توانسته‌اند بخش زیادی از مشکلات را منعکس و حل کنند و با اخبار تحلیلی خود، سیلی محکمی را به دشمنان در جواب اخبار کذب و تخریبی آنان زده اند.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super