نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز خبرنگار پیام صادر نمود

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز خبرنگار پیام صادر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز خبرنگار پیام صادر نمود.

متن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
« امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، تحرّکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است؛ برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلّط بشوند؛ در زمینه‌ی کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل بکنیم.»
بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران/ 12/05/1400
هفدهم مردادماه، سالگرد شهادت شهید محمود صارمی، فرصت مناسبی برای یادآوری زحمات قشر تلاشگر و متعهد خبرنگار در سطح جامعه است.
پیوند حرفه خبرنگاری با مقوله ایثار و شهادت در این روز، نشانگر اهمیت تعهد و پایبندی به ارزش‌های دینی و ملی در عرصه رسانه است و در عصر جدید، که بناست پیام حیات بخش انقلاب اسلامی به تمام مردم عالم مخابره شود، چه ابزاری مهم‌تر و کارآمدتر از رسانه که در اختیار خبرنگاران عزیز قرار دارد.
خبرنگاران با نصب العین قرار دادن صداقت، تفکر بسیجی، حرکت جهادی، استقامت و پایداری در مسیر و در استان سیستان‌وبلوچستان به صورت ویژه با شناخت درست اقتضائات استان و برخورداری از نگاه طبیبانه، بهترین راه حل را می‌توانند به جامعه معرفی نمایند.
مسئولان محترم استان می‌بایست ضمن توجه به جایگاه خبرنگاری و قدردانی از تلاش‌های این قشر، تعامل مثبت با اصحاب رسانه را در دستور کار قرار داده و به ارتقاء سطح روشنگری و تنویر افکار عمومی کمک نمایند.
خبرنگاران گرامی نیز خود را ملتزم به تقویت اتحاد و انسجام مردم، تحکیم امنیت، گسترش آرامش روحی و روانی و دوری از التهابات بدانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار و هم‌چنین تقدیر از تلاش‌های ارزشمند جامعه خبرنگاری بالاخص در استان سیستان‌وبلوچستان، توفیقات روزافزون این قشر زحمتکش را از خداوند متعال خواستارم. بمنه و کرمه
مصطفی محامی
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان
و امام جمعه زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super