نماینده مقام معظم رهبری در استان در پیامی درگذشت جناب حاج حمیدالله سردارزهی از سران طوایف و معتمدین استان سیستان‌وبلوچستان را تسلیت گفت.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان  در پیامی درگذشت جناب حاج حمیدالله سردارزهی از سران طوایف و معتمدین استان سیستان‌وبلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی ، نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پی در گذشت جناب حاج حمیدالله سردارزهی از سران طوایف و معتمدین استان سیستان‌وبلوچستان ،پیام تسلیت  صادر نمود.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل می باشد:

 

«إنا لله و إنا إلیه راجعون

 

خبر تأسف‌انگیز درگذشت مرحوم مغفور جناب حاج حمیدالله سردارزهی از سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف سیستان‌وبلوچستان و چهره شاخص و تاثیرگذار در حوزه جنوب استان، موجب تألم و تأثر گردید.
ایشان انسانی معتمد، خیرخواه، روشن‌فکر و از چهره‌های تقریبی وخدمت‌گزار و پیگیر مشکلات مردم استان بود که در دوران حیات برای ایجاد صلح و امنیت، تلاش فراوانی نمود. بدون تردید فقدان آن شخصیت برجسته، ضایعه‌ای سنگین و ناگوار برای مردم آن منطقه خواهد بود.
اینجانب با نهایت تاسف این مصیبت را به فرزندان و خانواده داغدار آن مرحوم و جناب آقای #معین‌الدین_سعیدی نماینده محترم مردم شریف #چابهار، #دشتیاری، #نیکشهر، #کنارک و #قصرقند، طوایف سردارزهی، #جدگال، #بلیده، #بارک‌زهی و مردم شریف منطقه بلوچستان و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.»


                                                                                                                     مصطفی محامی
                                                                              نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super