نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان : ساخت شهرک مسکونی برای طلاب زاهدان در دستور کار قرار بگیرد

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان :
ساخت شهرک مسکونی برای طلاب زاهدان در دستور کار قرار بگیرد
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: ساخت یک شهرک مسکونی برای اسکان چندساله طلاب در شهر  زاهدان  با مساعدت نهادهای مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  استان سیستان و بلوچستان ؛  آیت الله مصطفی محامی  نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور ضمن‌ تقدیر از خدمات شایان این مرکز در حوزه ساخت مسکن برای طلاب استان، اظهار داشت: حصول نتیجه در برخی طرح‌های مسکن مایه خوشحالی بوده و جای امیدواری است که این روند مثبت همچنان ادامه یابد.

امام جمعه زاهدان  خاطرنشان کرد: ساخت یک شهرک مسکونی برای اسکان چندساله طلاب در شهر زاهدان همانند شهرک‌های شهرستان  قم با مساعدت نهادهای مربوطه در دستور کار قرار بگیرد.
رییس شورای راهبردی استان ضمن استماع دغدغه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلا رفیعی درباره تامین اعتبارات مسکن طلاب استان، موارد لازم جهت پیگیری طرح‌های مسکن طلاب شهرستان‌های زاهدان و دلگان را به معاونت ارتباطات حوزوی نمایندگی ولی فقیه در استان ارجاع داده و خاطرنشان ساخت: بررسی‌های لازم در این رابطه از سوی معاونت مربوطه و مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه  استان صورت گیرد.
آیت‌الله محامی  افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، بنیاد مسکن استان آمادگی خود را جهت ساخت مسکن برای طلاب خصوصا در نواحی روستایی اعلام کرده است.
لازم به ذکر است که حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلا رفیعی معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارش کامل از اهتمام مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور به استان سیستان و بلوچستان و توفیقات حاصله در این مسیر، به بیان دغدغه‌ها و تشریح برخی موانع در ساخت منازل مسکونی برای طلاب استان پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super