نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان: اقدامات گروه های جهادی یک الگوی مدیریت برای گذر از مشکلات است

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان:اقدامات گروه های جهادی یک الگوی مدیریت برای گذر از مشکلات است

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز این اقدامات بسیجی وار و جهادی و این انسجام اگر ادامه پیدا کند می تواند مدلی برای مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات و ثبات کشور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با مسئولین قرارگاه منطقه ای قدس سپاه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق سربازی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را به همه ما عنایت نماید.

 

وی افزود: امیدواریم سال جدید سرشار از خیرات و برکات باشد و آن دلواپسی های سال قبل را نداشته باشیم.

آیت الله محامی تاکید کرد: زحماتی که از جانب گروه های جهادی مختلف از جمله سپاه پاسداران در سراسر استان و کشور انجام می شود یادآور اقدامات زمان جنگ بوده و این اقدامات بسیجی وار و جهادی و این انسجام اگر ادامه پیدا کند می تواند مدلی برای مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات و ثبات کشور باشد.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات و این گروه های جهادی بسیجی، ثمره آن چیزی است که امام خمینی رحمت الله علیه تحت عنوان بسیج مردمی پایه گذاری کرد.

وی افزود: اگر ما بتوانیم مجموعه نیازمندان استان را شناسایی و در کنار آن نیز مجموعه خیرین را شناسایی کنیم و همه این ظرفیت ها را با محوریت مساجد تجمیع کنیم؛ موجب آن می شود که بیشتر خدمات به کسانی که بیشترین نیاز را در محلات مختلف دارند برسد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: این اقدام خود علاوه بر خدمت رسانی و کمک به نیازمندان یک اقدام فرهنگی هم خواهد بود و محبت نظام را در جامعه افزایش خواهد داد.

آیت الله محامی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا قدمی برای کشور و مردم برداریم و در سال جدید با توجه به نام گذاری جهش تولید از جانب مقام معظم رهبری در راستای تبیین و عملیاتی شدن آن تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super