دیدار جمعی از بزرگان طوایف استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان

دیدار جمعی از بزرگان طوایف استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان , صبح امروز پنجشنبه 98/4/27 جمعی از معتمدین و ریش سفیدان شهرستانهای چابهار , ایرانشهر و میرجاوه  با حضرت آیت الله محامی , نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدارها آقای سردار حاج حمید الله سردارزهی یکی از معتمدین شهرستان چابهار باتفاق عده ای از معتمدین و ریش سفیدان شهرستانهای چابهار , قصر قند و ایرانشهر  ضمن دعوت از حضرت آیت الله محامی به سفر در شهرستان چابهار به برخی از موضوعات و مباحث اجتماعی پرداختند.

همچنین در ادامه دیدارهای نماینده محترم ولی فقیه در استان , سردار حاج بشیر احمد ریگی باتفاق مهندس حمید رضا پشنگ در دیدار با نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان به برخی از فرصت ها و ظرفیت های استان پرداختند.

حضرت آیت الله محامی در دیدار با بزرگان طوایف , این استان را مستعد و از ظرفیتهای بالایی در بخشهای مختلف دانستند و اظهار داشتند : تا کنون از ظرفیت های استان کاملاً استفاده نشده است و متاسفانه در برخی از بخشها عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد و باید همگان با پرهیز از پرداختن به مسائل قومی و مذهبی و نزاعهای سیاسی , با وحدت و همدلی به رشد و توسعه استان کمک نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super