امام جمعه اهل سنت فنوج:شبکه های ماهواره و مجازی ناسالم همچون سم مهلک اند

امام جمعه اهل سنت فنوج:
شبکه های ماهواره و مجازی ناسالم همچون سم مهلک اند
مولوی سید علی قریشی گفت: رعایت حجاب عفت و حیا انسان را تعریف می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  سیستان و بلوچستان؛ یکی از این موضوعات عینی و ملموس که شاید هیچ‌کس نتواند به اندازه رهبر انقلاب در ارتباط با آن رهنمودهای شفاف و روشن ارائه کند، مسئله مهم و حساس و دقیق «حجاب» است و جالب این‌که حجم اهتمام و گفتار ایشان در این موضوع برخلاف توقع و انتظار بسیار قابل توجه است.
رهبری معظم انقلاب در بیاناتی در حمع بیانات در دیدار روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری فرمودند: بعضی‌ها کار فرهنگی را در داخل دانشگاه با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند؛ خیال میکنند کار [فرهنگی این است‌]؛ میگویند باید دانشجو شاد باشد! شاد بودن برای هر محیطی چیز خوبی است امّا چه‌جوری؟ به چه قیمتی؟ غربی‌ها چقدر بهره برده‌اند از این اختلاط دختر و پسر که ما بهره ببریم؟ یک روزی به ما میگفتند که در اروپا -آن روز اروپا را مطرح می کردند- حجاب نیست و زن و مرد باهم قاطی‌اند، هوس و شوق جنسی هم در آنجا طبعاً کنترل‌شده است. خب، حالا شما نگاه کنید ببینید همین‌جور است؟ آیا هوسها کنترل‌شده است یا هوسها تحریک‌شده است؟ این‌همه جنایت جنسی امروز دارد در آمریکا و در اروپا اتّفاق می‌افتد؛ به جنس مخالف همدیگه حالا اکتفا نمیکنند! و از این بدتر هم خواهد شد. اسلام انسان را شناخته است که حکم حجاب را داده، حکم عدم اختلاط زن و مرد را داده. اسلام من و شما را شناخته؛ [انسان‌] مال خدا است و [او] آفریننده‌ی ما است.

مولوی سید علی قریشی نیز در خصوص فریضه الهی حجاب اظهار داشت: رعایت حجاب عفت و حیا انسان را تعریف می کند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج در ادامه گفت: شعار تمام اللهی حجاب و عفاف می باشد.
وی در ادامه حجاب را مایه امنیت و آرامش خانواده ها توصیف نمود و اظهار داشت: مردم می بایست برای حفظ حریم خانواده ها از رسانه های بیگانه خصوصا شبکه های ماهواره ای و مجازی بپرهیزند زیرا این رسانه ها به مثل سم مهلک می باشند.
وی افزود: شبکه های جمهوری اسلامی ایران عملکرد بسیار خوبی در خصوص حجاب داشته اند که باید بهتر از گذشته گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super