امام جمعه اهل سنت بزپیران:انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی ها توسط سپاه پاسداران مایه سرافرازی اسلام است

امام جمعه اهل سنت بزپیران:

انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی ها توسط سپاه پاسداران مایه سرافرازی اسلام است
مولوی جان محمد بلوچ گفت: ما هیچ گاه آمریکایی ها را دوست خود نمی دانیم و به همین جهت از عملکرد و اقدام به موقع و سنجیده سپاه پاسداران مبنی بر ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی ستایش و تمجید می نماییم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ گلوبال هاوک نام آخرین تکنولوژی شکست خورده آمریکایی هاست که در مقابل سیستم جنگ الکترونیک ایران و موشک های غران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سر تسلیم فرود آورده است.
پهبادی گران قیمت که داغی ماندگار بر دل سنتکام(مقر فرماندهی نیروهای آمریکا در منطقه غرب آسیا) و اربابان کاخ نشینش گذاشت.
به گفته کارشناسان پهپاد تریتون MQ-۴C توانایی عملیات ۲۴ ساعته (در هر بار بلند شدن) و پرواز در ارتفاعی بالاتر از ۱۶ کیلومتر با برد عملیاتی بیش از ۱۵ هزار کیلومتر را دارد و تولید هر فروند از این پهپادها حدود ۱۸۰ میلیون دلار هزینه به‌دنبال دارد.
با این اوصاف جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم هایی گسترده در همه گستره های موضوعی توانسته است ابر پهپاد مدرن آمریکایی را تنها با یکی از هزاران موشک ذخیره شده اش سرنگون نماید.
امام جمعه اهل سنت بزپیران در این خصوص ابراز داشت: آمریکایی ها دشمن سرسخت اسلام می باشند و به دنبال تخریب حکومت اسلامی و انقلابی ایران است.
مولوی جان محمد بلوچ اندیشه آمریکایی ها مبنی بر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را توهمی کودکانه توصیف نمود و عنوان داشت: آمریکایی ها هر از چندی با تصور آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران اقداماتی انجام می دهند غافل از اینکه ایران با تکیه بر اسلام و قرآن شکست ناپذیر است.
وی افزود: ما هیچ گاه آمریکایی ها را دوست خود نمی دانیم و به همین جهت از عملکرد و اقدام به موقع و سنجیده سپاه پاسداران مبنی بر ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی ستایش و تمجید می نماییم.
امام جمعه اهل سنت بزپیران افزود: آمریکایی ها تصور می کنند که ابر قدرت جهان هستند در حالی طاغوت اند و در برابر اسلام حقیقی هیچ حرفی برای گفتن ندارد.
وی ادامه داد: پیروزی حیران کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر قوی ترین سلاح های آمریکایی را به ملت بزرگ و معزز ایران تبریک گفته و از خداوند متعال طول و دوام این پیروزی ها را طلب می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super