بازدید نماینده ولی فقیه از مدرسه علوم دینی مخزن العلوم خاش

در سفر به خاش به وقوع پیوست؛
بازدید نماینده ولی فقیه از مدرسه علوم دینی مخزن العلوم خاش
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حوزه های علمیه تشیع و مدارس علوم دینی اهل سنت وظیفه مندند برای تقابل با جریانات مادی گرایانه و لیبرالیستی از حریم مقدس اسلام دفاع نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نماندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  سیستان و بلوچستان؛ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از مدرسه علوم دینی مخزن العلوم این شهرستان بازدید نمود.


در این بازدید مولوی یعقوب حسین بر امام جمعه موقت شهرستان خاش ضمن توضیحاتی پیرامون مدرسه علوم دینی مخزن العلوم بیان داشت: مدرسه علوم دینی مخزن العلوم از اولین مدارس علمیه شهرستان خاش می باشد که تاکنون حدود هزار حافظ قرآن داشته است.
وی در ادامه با بیان آمار طلاب خواهر و برادر این مرکز علوم دینی ابراز داشت:هم اکنون  ۴۰۰ طلبه خواهر و ۲۰۰ برادر تحت اشراف این مرکز علوم دینی مشغول به تحصیل می باشند.
وی افزود: مدرسه علوم دینی مخزن العلوم در راستای همکاری با حاکمیت و دولت محترم بیشترین همراهی را با شورای حل اختلاف و دادگستری دارد.
مولوی حسین بار خاطرنشان کرد: برخی از فرهنگیان شهرستان خاش از فضلای این حوزه علمیه می باشند که فارغ التحصیل گردیده اند.
وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: همه توفیقات بیان شده به برکت حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
در ادامه شیخ الحدیث محمد گل ریگی مدیر مخزن العلوم شهرستان خاش ضمن خوش آمد گویی به نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و هیئت همراه بیان داشت: خدا را شاکریم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران رفت و آمد های اینچنینی به وجود آمده است.
در پایان آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به الطاف ویژه خداوند متعال به ملت عزیز ایران خصوصاً اهالی سیستان و بلوچستان ابراز داشت: به فضل الهی و برکت انقلاب اسلامی ایران و ضمن توجهات ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اوضاع مدارس علمیه اهل سنت بسیار خوب است.


امام جمعه معزز زاهدان ضمن ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری به مردمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: رهبری معظم حفظه الله در اوایل انقلاب اسلامی طی سفری که به سیستان و بلوچستان داشته اند خطاب به مولوی عبدالعزیز توسعه مدارس علوم دینی را برای مواجهه با افکار مارکسیستی لازم بر شمرده بودند؛ امروزه نیز حوزه های علمیه تشیع و مدارس علوم دینی اهل سنت وظیفه مندند برای تقابل با جریانات مادی گرایانه و لیبرالیستی از حریم مقدس اسلام دفاع نمایند.
وی تاکید نمود: علما و روحانیون می‌بایست با وجود کمی عده شان در مقابل هجمه های دشمنان بر علیه اسلام تمام‌قد ایستادگی نمایند و با شناخت دقیق از دشمن نقشه های آنها را نقش بر آب کنند.
آیت الله مصطفی محامی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان بر علیه مسلمین بیان داشت: در دورانی به سر می بریم که دشمن شبیخون فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است که می طلبد طلاب و روحانیون خود را به سلاح علم مجهز نمایند تا بتوانند مردم را به طریقت الهی و سنت نبوی هدایت نمایند.
وی افزود: دشمن در صدد ایجاد تفرقه و درگیری در بین بدنه مردمی جامعه می باشد که می بایست با هوشیاری بیش از پیش این حیله دشمن را نیز خنثی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super