مدیر امور روحانیون و مساجد نهاد:اقدام آمریکایی ها در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سر عجز و ناتوانی بود

مدیر امور روحانیون و مساجد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان:
اقدام آمریکایی ها در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سر عجز و ناتوانی بود
مولوی عبدالغنی دهانی گفت: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کسب آبرو و رای بیشتر در میان شیاطینی به مثل خودشان هر از چند گاهی اقدامات این چنینی انجام می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ مولوی عبدالغنی دهانی مدرس حوزه های علمیه اهل سنت در واکنش به اقدام اخیر آمریکایی ها بر علیه سپاه پاسداران و تروریستی خواندن این نهاد انقلابی ابراز داشت: تروریستی خوانده شدن سپاه توسط آمریکایی ها اقدامی از سر عجز و عناد بوده است.


مدیر امور روحانیون و مساجد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: آمریکایی ها در سالروز ولادت اباعبدالله الحسین علیه السلام که در ایران اسلامی به روز پاسدار نامگذاری شده است این اقدام شنیع را علنی نمودند تا جنبش ضد دینی و ضد اسلامی خود را نیز به رخ کشیده باشند.
وی در ادامه خرسندی جبهه صهیونیستی را یکی دیگر از عوامل این اقدام ترامپ و دولت آمریکا برشمرد و گفت: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کسب آبرو و رای بیشتر در بین شیاطینی به مثل خودشان هر از چند گاهی اقدامات این چنینی انجام می دهند تا در میان یارانشان خودنمایی کرده باشند غافل از اینکه جامعه جهانی دیگر فریب نمایشهای مضحک و بچه گانه سران استکبار جهانی را نمیخورد.
مولوی دهانی در ادامه ملت بزرگ ایران را ملتی یک دست و همدل توصیف نمود و عنوان داشت: آمریکایی ها هر کاری دلشان می‌خواهد بکنند زیرا هر چه که خواست آنها عیان تر و دشمنی آنها آشکارتر گردد ملت ایران با وحدت و همدلی بیش تر از گذشته مشتی کوبنده بر دهان شان خواهند زد.
مدرس حوزه های علمیه اهل سنت واکنش مسئولین جمهوری اسلامی خصوصاً مقام معظم رهبری را در خصوص تروریستی خوانده شدن سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی بسیار کافی و وافی دانست و ابراز داشت: مقام عظمای ولایت، ریاست محترم جمهور، نمایندگان مجلس و سایر اعزه مسئولین و خادمین جمهوری اسلامی ایران همصدا با ملت شریف ایران جوابی دندان شکن به سران استکبار جهانی مخابره نمودند که فراموش نشدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super