برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در مسجد یاسر زاهدان

آیین گرامیداشت هفتمین شب از دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، در مسجد یاسر اهل سنت زاهدان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ در هفتمین شب از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران مراسمی با حضور مولوی محبی و نمازگزاران محله خرمشهر ، مدائن و شهید کریمپور و همچنین آقای ارجمندی ، معاون سیاسی فرمانداری به همراه تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان زاهدان در مسجد یاسر – اهل سنت – برگزار گردید.

در این مراسم ، ابتدا حافظ مسلم با تلاوتی زیبا فضای مسجد را به انوار کلام الهی معطر نمود و در ادامه ، مولوی عبدالرحیم گمشادزهی به نمایندگی از طرف اهالی محل ضمن اشاره به خدمات گسترده نظام در بخش های جاده ای و ریلی و عمرانی از این که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در ایام فجر، سنت حسنه ی حضور مسئولین در مساجد را برای رسیدگی به مشکلات مردم بنیان نهاده تشکر نمود و در ادامه گسترش سرقت با اسلحه سرد، طولانی شدن مراحل آسفالت کنده کاری های طولی و عرضی معابر و کوچه های محل ، اخذ شهریه اجباری از دانش آموزان در هنگام دریافت کارنامه تحصیلی و … را از جمله مشکلات مردم این منطقه عنوان نمود.

در ادامه مراسم و با توجه به مشکلات مطروحه ، آقایان ارجمندی ، معاون سیاسی فرمانداری زاهدان- مؤذی ، آموزش و پرورش ناحیه 2- کیخا ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خسروی از اداره گاز به موارد مطروحه پاسخ دادند. همچنین آقای خسروی ، قول داد ظرف دو هفته ی آینده مناطق فوق را تحویل شهرداری برای آسفالت دهد و شهرداری نیز قول داد تا قبل از سال جدید ، نسبت به روکش آسفالت خیابان شهید کریمپور و همچنین محلات تحویلی دیگر توسط شرکت گاز اقدام نماید.

آقای مؤذی ، اخذ هرگونه وجه در مدارس دولتی را خلاف اعلام نموده و با اعلام شماره تماس تلفن مستقیم خود ، از مردم درخواست نمود گزارشات خود را مستقیماً به وی گزارش نمایند.

در پایان مراسم ، به قید قرعه به تعدادی از حاضران هدیه نقدی از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان اهداء گردید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super