دیدار حضرت آیت الله سلیمانی با تعدادی از خانواده ی معزز شهداء زاهدان

حضرت آیت الله سلیمانی گفت: ما وظیفه داریم , خاک پای خانواده های شهدا را سرمه چشم خودمان قرار دهیم/ خانواده معظم شهداء طلای ناب انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور لهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران , حضرت آیت الله سلیمانی , نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه با حضور در منازل شهید باب الدین روستاخیز و شهید محمد برخوردار با همسران و فرزندان این شهدای بزرگوار دیدار نمودند.

حضرت آیت الله سلیمانی در این دیدارها خطاب به همسران شهدا گفتند: شما پس از شهدات همسرانتان , دو نقش داشته اید و به عنوان پدر و مادر خوب توانسته اید , فرزندانتان را تربیت کنید .

ایشان در ادامه اظهار داشتند: هدف دشمن ضربه زدن به نیروهای ارزشی نظام مانند خانواده شهدا و ایثارگران می باشد و قصد دارد آنها را جذب و به نظام لطمه بزند , اما شما همسران شهدا ء با ایثار و تلاش و از خودگذشتگی تمامی تلاشهای دشمنان را نا کام گذاشته اید.

نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان خطاب به خانواده  ی معزز شهدا گفتند: ما وظیفه داریم خاک پای شما خانواده شهدا را سرمه چشم خود قرار دهیم و شما طلای ناب انقلاب هستید و انشاء الله شما و ما  مورد شفاعت  شهیدان قرار گیریم.

در این دیدار فرزندان و همسران شهدا نیز از نماینده مقام معظم رهبری به دلیل توجه به خانواده شهدا و سرکشی های مداوم ایشان  و از بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل پیگیری مشکلات , تشکر و قدردانی نمودند.در پایان این دیدارها , نماینذده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با اهداء هدایایی آنان را مورد تفقد قرار دادند.

شهید باب الدین روستاخیز در سال 1362 و در عملیات والفجر 4 و شهید محمد برخوردار در سال1377  در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super