امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان: ایجاد ناامنی به ضرر مردم و به نفع دشمنان ماست

امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان: ایجاد ناامنی به ضرر مردم و به نفع دشمنان ماست

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی گفت: امیدواریم الله تعالی شهدا را رفیع درجات، بازماندگان‌شان را اجر و صبر و مجروحان این حادثه را شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی خطیب جمعه مسجد مکی زاهدان در مراسم نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان (16 آذر 1397)، ضمن محکوم کردن حملۀ اخیر به مقر فرماندهی انتظامی چابهار، ایجاد هرگونه ناامنی در استان را به ضرر مردم و در راستای اهداف دشمنان دانست و در فرازی از سخنانش ابرا داشت: روز گذشته اتفاق تلخ و ناگواری در چابهار رخ داد؛ در این حادثه که یک حملۀ انتحاری بود، فرد مهاجم قصد واردکردن تلفات و نقصان‌های بیشتری را داشت که بحمدالله به اهدافش دست نیافت.

وی ادامه داد: در این حملۀ ناجوانمردانه دو تن از عزیزان جان‌برکف نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و چند نفر هم زخمی شدند. امیدواریم الله تعالی شهدا را رفیع درجات، بازماندگان‌شان را اجر و صبر و مجروحان این حادثه را شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.

مولوی اسماعیل زهی ضمن محکوم کردن این حمله، بر «حفظ امنیت استان» تاکید کرد و گفت: ما این حمله را به شدت محکوم می‌کنیم و تاکید داریم که امنیت استان باید حفظ شود. استان سیستان‌وبلوچستان نباید دستخوش ناامنی قرار گیرد، زیرا ناامنی به ضرر مردم استان و به نفع دشمنان ماست.

امام‌جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان همگان را به «خویشتن‌داری» توصیه کرد و عنوان داشت : ما همه را به خویشتنداری، تحمل و درک شرایط توصیه می‌کنیم. هر کس مشکلات و خواسته‌هایی دارد آنها را از راه‌های قانونی، بین‌المللی و از مسیر صحیح و درست پیگیری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super