حضرت آیت الله سلیمانی : امروزه مهم‌ترین عواملی که جامعه ایرانی را تهدید می‌کند تهاجم فرهنگی و تفرقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ، حضرت آیت الله سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ( نهم آذر ماه نود و هفت )گفت: بزرگترین خطر امروز برای انقلاب و جامعه اسلامی تفرقه و چند دستگی اجتماعی است.

خطیب جمعه زاهدان با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت کشور های اسلامی در تهران افزودند: جمهوری اسلامی ایران همه ساله با حضور صدها مسلمان شایسته ، فرهیخته و دانشمند صاحب نظر و سیاسیون بنام به عنوان منادی وحدت در بین کشورهای اسلامی میزبان کنفراس وحدت است تا به دشمنان نشان دهد همه مسلمانان در کنار هم منادی اسلام ناب محمدی هستند.

ایشان  در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشتند: شنبه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم است که در زمان عزیمت این بانو از مدینه به سمت ایران بسیاری ایشان را همراهی کردند و وجود مبارک حضرت معصومه وحشت به دل حکومتی‌ها می‌انداخت زیرا ایشان مدافع به حق امامان معصوم بودند.حضرت فاطمه معصومه(س) را مسموم کردند که ایشان به اطرافیان گفتند من را به قم ببرید که آنجا محل شیعیان ما است، ایشان وارد قم شده و به مدت هفده روز در بستر بیماری بودند که بعد از این مدت چشم از جهان فروبست و امروزه قبر مبارک بی بی در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد.از آن زمان تا به امروز شهر قم به برکت وجود این بانوی بزرگ اسلام مردم روی اوردن به سمت این شهر و قم شده یکی از بزرگترین شهرهایی که برای اسلام محمدی و فاطمی تبلیغ شده است.

آیت الله سلیمانی همچنین به ترور ناجوامردانه امام جمعه اهل سنت رامیان استان گلستان اشاره کرد و گفتند: ترور مولوی جمال زهی از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به وحدت و انسجام ملت مسلمان ایران بود ، همه ما ایرانی هستیم و همه ما از یک امنیت بهره میبریم و همه ما در یک حکومت زندگی میکنیم اما عده‌ای می آیند با قتل یک انسان پاک رابطه بین دو مذهب را خدشه‌دار می‌کنند و میخواهند بین دو مذهب شکاف بیاندازندامام جمعه زاهدان  افزود: در کنار دغدغه های مهمی همچون تهاجم فرهنگی و آشفتگی اقتصادی نشانه گرفتن وحدت و ایجاد تفرقه از سوی دشمنان باید به عنوان مهمترین موضوع مورد توجه قرار گیرد

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: در هفته وحدت دیدیم که بسیاری مهمان های خارجی و سفرای کشورهای اسلامی میهمانان رهبری انقلاب بودند، این درحالی است که در گوشه‌ای از کشور عزیزی، تعدادی از برادران و علمای اهل سنت را به قتل می‌رسانند به جرم اینکه برای وحدت تبلیغ میکنند.

وی ادامه داد: ما در ایران اسلامی شیعه و سنی نداریم ما وحدت داریم بلوچ، ترکمن و فارس نداریم همه ما ایرانی هستیم و علاقمند به ملیت و حکومت و رهبری و علاقه‌مند به این نظام هستیم اما دشمن همیشه آماده برای تفرقه است و میخواهد با تفکر ددمنشانه خود مردم را نابود کند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزودند: حفظ وحدت و همدلی در اهداف نظام می تواند راهی برای توسعه و بهبود وضع اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی کشور باشد. آیت الله سلیمانی همچنین به ترور ناجوامردانه امام جمعه اهل سنت رامیان استان گلستان اشاره کرد و گفت: ترور مولوی جمال زهی از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به وحدت و انسجام ملت مسلمان ایران بود. امام جمعه زاهدان  افزود: در کنار دغدغه های مهمی همچون تهاجم فرهنگی و آشفتگی اقتصادی نشانه گرفتن وحدت و ایجاد تفرقه از سوی دشمنان باید به عنوان مهمترین موضوع مورد توجه قرار گیرد. همچنین فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی در بین خطبه های نماز جمعه زاهدان با تبریک روز نیروی دریایی گفت: نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با از کار انداختن نیروی دریایی دشمن بعثی در ابتدای جنگ بی نظیر بود. امیر مصطفی تاج الدینی افزود: نیروی دریایی ارتش همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با انجام عملیات های مختلف  ازمنافع جمهوری اسلامی در آبهای بین المللی حفاظت می کند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشتند: بزرگترین خطر امروز برای انقلاب و جامعه اسلامی تفرقه و چند دستگی اجتماعی است. ایشان با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت کشور های اسلامی در تهران افزود: جمهوری اسلامی ایران همه ساله با حضور صدها مسلمان شایسته ، فرهیخته و دانشمند صاحب نظر و سیاسیون بنام به عنوان منادی وحدت در بین کشورهای اسلامی میزبان کنفراس وحدت است تا به دشمنان نشان دهد همه مسلمانان در کنار هم منادی اسلام ناب محمدی هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super