اعزام هیئت پاکستانی به کنفرانس وحدت اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ،در آغاز هفته وحدت و میلاد نبی رحمت ، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم ) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام ) تعدادی از علماء ، مسئولین و بزرگان اهل سنت کشور پاکستان به سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی اعزام شدند.

محمد علی سرحدی ، مدیریت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت : با همکاری و مساعدت مجمع تقریب مذاهب اسلامی ، زمینه حضور تعداد 20 نفر از ائمه جمعه ، مدیران مدارس دینی ، مسئولین و بزرگان اهل سنت کشور پاکستان برای حضور در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران مهیا گردید.

سرحدی اظهار داشت : این گروه 20 نفری از کشور پاکستان که از جریانات و گروه های فکری مختلف بودند  روز پنج شنبه اول آذرماه نود و هفت از مرز میرجاوه وارد استان سیستان و بلوچستان شدند و پس از دیدار با مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ظهر همان روز عازم تهران شدند.

مدیریت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان ابراز داشت : شرکت در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی و دیدار با مقام معظم رهبری از برنامه های سفر هیئت پاکستانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super