گزارش مراسم افتتاحیه نماز جمعه دهستان کمبل سلیمان بخش مرکزی چابهار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ، مراسم برگزاری نماز جمعه در دهستان کمبل سلیمان از توابع بخش مرکزی شهرستان چابهار با حضور علماء و معتمدین ، مسئولین و مردم منطقه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار در تاریخ 97/8/25 انجام شد .

افتتاحیه نماز جمعه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری احسان ارجمندی شروع و پس از آن مولوی عطا محمد ارجمندی ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر که از شهرستان های چابهار و کنارک واطراف آمده بودند ، و تقدیر وتشکر ویژه ای از همکاری  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت علی الخصوص حضرت آیت الله سلیمانی نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان که در جهت حرکت ارزشمند معنوی و صدور مجوز برگزاری نماز جمعه در دهستان کمبل سلیمان انجام شد را داشتند .

مولوی ارجمندی مردم را به همکاری با نظام واطاعت از فرامین رهبری دعوت نموده و تکلیف مردم منطقه را جهت شرکت در نماز جمعه بیش از پیش خواهان شدند .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلیمن حاج آقای غلامی با حضور در جایگاه سلام حضرت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان را به حاضرین ومردم منطقه ابلاغ نمودند و فرمودند نماز جمعه از برکات نظام و انقلاب است وبا اشاره به خدمات ارزشمند نظام یاد آور شدند اینکه امروز نماز جمعه خوانده می شود و در کنارش امنیت وکار و فعالیت های فرهنگی انجام می شود این از خدمات ارزنده نظام محسوب می شود .

حاج آقای غلامی در ادامه گفتند اتحاد وانسجام مسلمانان باعث پیروزی آنان خواهد شد و اینکه برخی از سران عرب با استکبار ، آمریکا و اسرائیل سازش کرده اند خجالت آور است و مقاومت در برابر استکبار تنها راه عزت وسربلندی مسلمانان است و حرکت اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطین را اشاره نمودند وافزودند در یک روز مقاومت فلسطین بیش از پانصد موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد که دشمن درخواست آتش بس  کرد که ان شاءالله این مقاومت ادامه دارد وطبق فرموده مقام معظم رهبری  رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت .

در پایان حکم امام جمعه قرائت و مولوی عطا محمد ارجمندی به عنوان امام جمعه دهستان کمبل سلیمان معرفی شد .

درا ین مراسم مولوی ملکی پور  امام جمعه کنارک ، بخشداران بخش مرکزی چابهار و پلان و معاونین اداره آموزش و پرورش چابهار و برخی دیگر از مسئولان ومعتمدین محلی حضور داشتند .

روستای کمبل سلیمان از توابع بخش مرکزی شهرستان چابهار و با فاصله سی کیلو متری از شهر چابهار قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super