فراخوان مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت ( ائمه جمعه و جماعات ، مدیران و مدرسین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ، یک دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ، ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت توسط مدیرت فرهنگی این نهاد برگزار می گردد .

مدیر فرهنگی نهاد در خصوص برگزاری مسابقات قرآن کریم گفت : با لطف و عنایت خداوند متعال و به منظور توسعه ی فرهنگ قرآنی در جامعه ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و دبیرخانه ی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ، ششمین دوره ی مسابقات حفظ و قرائت قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت اعم از ائمه جمعه و جماعت ، مدیران و مدرسین مدارس دینی را در سه رشته ی 1- حفظ ( 3 جزء ، 5 جزء ، 10 جزء ، 20 جزء و 30 جزء ) 2- قرائت ( تحقیق و ترتیل ) و 3- ترجمه و مفاهیم را برگزار می نمایند  .

محمد علی سرحدی در ادامه گفت : در رشته ی تحقیق ، 15 قطعه از مصحف شریف به عنوان قطعات دارای اولویت و در رشته ی ترتیل سوره های زمر ، غافر ، شوری ، جاثیه ، احقاف ، محمد،  فتح و در رشته ی ترجمه و مفاهیم جزء پنجم و ششم از کتاب تفسیر نور استاد مصطفی خُرّّمدل  برای شرکت کنندگان در مسابقات تعیین گردیده است .

وی در ادامه گفت : ثبت نام از متقاضیان از پنجم  تا یازدهم آبان ماه در دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در شهرهای زاهدان ، سراوان ، ایرانشهر و چابهار انجام می گیرد و متسابقین  در صورت کسب حد نصاب نمره در مرحله ی نیمه نهایی به مسابقات کشوری اعزام و با سایر طلاب و روحانیون اهل سنت کشور به رقابت خواهند پرداخت .

مدیر فرهنگی نهاد در ادامه یادآور شد ، داشتن پرونده ی رسمی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و همچنین ثبت اطلاعات فردی ، آموزشی و مسئولیتی متقاضیان در سیستم نام ، از شرایط ثبت نام و حضور افراد در مسابقات می باشد .

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سطح استان مراجعه و یا با شماره ی 33252752-054 تماس حاصل نمایند .

فراخوان مسابقات قرآن کریم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super