نشست صمیمی مدیر کل اداره زندانهای سیستان و بلوچستان و هیئت همراه با حضرت آیت الله سلیمانی

دیدار صمیمی بابایی مدیر کل اداره زندانهای استان در معیت کارکنان و مسئولین زندان مرکزی زاهدان بهمراه مدیر و پرسنل هتل استقلال زاهدان با نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛  عصر دوشنبه دوم مهر ماه دیدار صمیمی جمعی از کارکنان و مسئولین زندان مرکزی زاهدان  با حضرت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان صورت گرفت.
در این دیدار آیت الله سلیمانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی اهواز ابراز داشت: از مسئولین زندان مرکزی زاهدان  خصوصا برادر عزیز آقای بابایی به جهت حسن خدمت و خلق حسنه ایشان با اربابان رجوع  در منصب ریاست محترم زندان زاهدان کمال تشکر را دارم.
امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تفضلات خداوند متعال به بندگانی که نیت کار خیر دارند و اقدام متناسب با آن انجام میدهند عنوان داشت: خداوند خودش اسباب کار خیر را فراهم میکند و مومنین وسیله انجام آن می‌باشند.
آیت الله سلیمانی در ادامه زندان را به تعبیر حضرت یوسف علیه السلام قبر زندگان خواند و گفت : البته مفهوم این عبارت این نیست که هر کس که زندانی شد گناهکار و مردود است بلکه نگاه ما به زندان و زندانی وسیع تر است.
وی با اشاره به خدمات قابل تحسین پرسنل زندان خصوصا واحد آشپز خانه ابراز داشت:فعالیت مسئولین زندان مرکزی زاهدان خصوصا برادران شاغل در آشپز خانه در ماه محرم و رونق بخشی به مجالس ابا عبدالله الحسین علیه السلام چشم گیر بود.
آیت الله سلیمانی با ابراز امیدواری به حل همه مشکلات اجتماعی عنوان نمود :امیدواریم تعاملات در جامعه اسلامی به نحوی شود که زندان و زندانی وجود نداشته باشد.
در پایان نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف و تالم از حادثه تروریستی اهواز این جنایت را محکوم و از خداوند متعال برای خانواده بازماندگان و شهدای اجر کثیر و صبر جزیل را مسئلت داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super