پیام تبریک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

پیام تبریک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

️ نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ متن پیام تبریک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسين(ع) و نيز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاريخ انسانيت حضرت ابوالفضل (ع) است كه حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان “روز پاسدار” و “روز جانباز” یاد نمود.

بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است که از هستی خود برای حفظ میهن گذشتند.

پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است و همین رشادت ها و پاکبازی ها موجب شده تا امروز با غرور و افتخار با وجود همه سختی ها قد برافرازیم.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

ملت ايران آسايش و آرامش امروز خود را مديون غيورمردی و جانفشانی اين بزرگمردان مي داند كه هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ايمان به خداوند متعال، غيورانه از كشور و كيان جمهوری اسلامي ايران دفاع كردند و آزادگی را براي ملت ايران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت اين سرزمين معنا کردند.

مردم شریف و نجیب سیستان‌و‌بلوچستان نیز که به واسطه مجاهدت‌های پاسداران و دیگر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی از نعمت امنیت برخوردار هستند، این تلاش‌ها را ارج نهاده و آرامش خود را مرهون این تلاش‌ها می‌دانند.

اینجانبان ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت در استان سیستان و بلوچستان و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، دوام افتخارات شما عزیزان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت داریم و یاد و خاطره شهدای مظلوم سپاه پاسداران بالاخص شهدای وقایع اخیر و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می‌داریم.

مصطفی محامی
نماینده مقام معظم رهبری در سيستان و بلوچستان
و امام جمعه زاهدان

محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super