فتح خرمشهر، فتح شهر نیست، بلکه فتح ارزشهای اسلامی است

فتح خرمشهر، فتح شهر نیست، بلکه فتح ارزشهای اسلامی است

مولوی دهقان تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر، افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان ایران بود که به تعبیر امام راحل، فتح خرمشهر، فتح شهر نیست، بلکه فتح ارزشهای اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مولوی عبدالعزیز دهقان امام جمعه اهل سنت بخشان شهرستان سراوان در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت ۳ خرداد روز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه سال ۶۱، در تقویم ایران اسلامی، یادآور حادثه ی مهم و تاریخی است که در آن تاریخ شهر خرمشهر که پاره ای از سرزمین ایران است، پس از ۵۷۶ روز اشغال، با جان فشانی ها ، فداکاری ها و ایثار رزمندگان اسلام به خصوص نیرو های سپاه پاسداران آزاد شد.
وی خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام با گذشتن از جان خود و ریختن خون هایشان، توانستند این شهر را از اشغال رژیم بعث دربیاورند.
مولوی دهقان افزود: فتح خرمشهر توسط نیروهای ایران آنچنان شور و امید و انگیزه ای در سربازان و ملت ایران ایجاد کرد که در دیگر مناطق جنگ، پیروزی‌هایی به ارمغان آمد.
وی تصریح کرد: این پیروزی، افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان ایران بود که به تعبیر امام راحل، فتح خرمشهر، فتح شهر نیست، بلکه فتح ارزشهای اسلامی است.
امام جمعه اهل سنت بخشان اظهار داشت: بنا به فرموده امام راحل رضوان الله علیه خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی بیان کرد: درس و نتیجه مهمی که از فتح خرمشهر می توان دریافت کرد، این است که علارغم نداشتن امکانات، صرفا با داشتن ایمانی محکم و عزمی راسخ و ایثار، میتوان بر قدرتمند ترین ارتش های دنیا غلبه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super