دیدار مردمی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مردمی، بعد از شنیدن مطالبات و مشکلات مراجعه‌کنندگان، قول پیگیری داد.

دیدار مردمی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مردمی، بعد از شنیدن مطالبات و مشکلات مراجعه‌کنندگان، قول پیگیری داد.

️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان؛ در ابتدای این دیدار یکی از شهروندان مشکلات خود مبنی بر عدم توانایی در پرداخت مهریه را عنوان نمود.


در ادامه یکی دیگر از حاضران در جلسه به تشریح حادثه قتل پدر خود پرداخته و خواستار پیگیری نماینده ولی‌فقیه در استان جهت تسریع در رسیدگی به پرونده توسط دستگاه قضا شد.
در ادامه هر یک از حاضران مسائل خود را از جمله مشکلات و موانع ایجاد شده در پرونده گزینش و استخدام فرزند؛ پیگیری امور بازنشستگی و دریافت مستمری؛ درخواست اشتغال، رسیدگی به معضل فاقدین شناسنامه و تشریح برخی فعالیت‌های اقتصادی و ضرر و زیان‌های مالی را مطرح نمودند.
آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان نیز ضمن شنیدن مشکلات و مطالبات جمع حاضر قول پیگیری درخواست‌های قانونی از سوی مسئولان ذی ربط را داد.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: برخی نگاه‌های غلط در مورد مهریه، این امر را تبدیل به یکی از معضلات جوانان در جامعه امروزی کرده است و جوانان نباید زیر بار مهریه سنگین بروند.

انتهای خبر/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super