نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/  خدمات جمعیت هلال احمر سبب آرامش خاطر مردم در هنگام حوادث باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/
خدمات جمعیت هلال احمر سبب آرامش خاطر مردم در هنگام حوادث باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت:
ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به گونه‌ای باشد که مردم در هنگام وقوع حوادث آرامش خاطر داشته داشته باشند.

️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان؛ در دیدار مدیر عامل و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر استان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه گفت: موارد متعددی از جمله فعالیت انجام گرفته، کیفیت کار، نیت و در پایان نیز زمان انجام کار در میزان ارزش گذاری کارها موثر است.


امام جمعه زاهدان افزود: کار مجموعه جمعیت هلال احمر مبنی بر امداد و نجات جان انسان‌ها از جهات مختلفی ارزشمند است ابتدا اینکه در راستای نجات جان انسان‌ها و سپس در موقعیتی اضطراری که هیچکس برای کمک پا پیش نگذاشته رخ می‌دهد آن هم با نیتی خیرخواهانه که همه این‌ها دارای ارزش مضاعف است.
آیت‌الله محامی خواستار افزایش تلاش‌ها در جهت دستیابی به وضعیت مطلوب شد و بیان داشت: با تلاش بیشتر می‌توان در عین محدودیت‌ها امکانات و منابع بیشتری جذب نمود تا در مواقع لزوم به کارگیری و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
وی ادامه داد: مردم خوب، نجیب، صبور و شریف سیستان‌وبلوچستان همواره همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و شایسته دریافت خدمات مطلوب می‌باشند و هر یک از مسئولان باید برای ارتقا خدمات بیشتر تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که مردم در هنگام وقوع حوادث آرامش خاطر داشته و باور داشته باشند که در مواقع بحران دستگاه کمک کننده‌ای برای حمایت و دستگیری از آن‌ها وجود دارد و در این خصوص احساس نگرانی نداشته باشند.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: با توجه به وضعیت استان و وجود زیرساخت‌های ضعیف در هنگام وقوع حوادث نیاز استان فراوان و زمینه‌های کار در این جهت بسیار است.
آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده به مردم امیدوار کننده بوده و مایه خوشحالی است اما نباید گمراه کننده باشد و ما را از حرکت رو به جلو بازدارد بلکه باید برای جذب امکانات بیشتر و ارائه خدمات بهتر تلاش کرد.
همچنین در ابتدای این دیدار علیرضا میربهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super