استان سیستان و بلوچستان در حوزه تولید و دانش بنیان ظرفیت پیشی گرفتن از دیگر استان ها را دارد

استان سیستان و بلوچستان در حوزه تولید و دانش بنیان ظرفیت پیشی گرفتن از دیگر استان ها را دارد

استان سیستان و بلوچستان در حوزه تولید و دانش بنیان ظرفیت پیشی گرفتن از دیگر استان ها را دارد

مولوی مرادزاده خاطرنشان کرد: دوری استان سیستان و بلوچستان از پایتخت کشور نباید باعث عقب ماندگی و محرومیت آن شود بلکه این استان با دو کشور پاکستان و افغانستان همسایه می باشد، به همین خاطر می تواند در حوزه تولید و دانش‌بنیان از دیگر استان ها پیشی بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛، مولوی عبدالخالق مرادزاده امام جمعه اهل سنت اسماعیل آباد خاش در مصاحبه با رابط خبری ما گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید من سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهم مگر آنکه آن قوم خود سرنوشتشان را تغییر دهند.
وی خاطرنشان کرد: نام‌گذاری چند سال پشت سر هم با موضوع تولید نشان از دغدغه مقام معظم رهبری برای تولید، اشتغال و خودکفایی کشور ایران است.
مولوی مراد زاده افزود: مقام معظم رهبری شب و روز به فکر رفاه و آسایش نسبی همه مردم ایران است.
امام جمعه اهل سنت اسماعیل آباد خاش بیان کرد: شعار سال زمانی محقق می شود و در زندگی مردم نمایان می‌شود که همه مردم برای تحقق آن دست به دست هم دهند.
وی تصریح کرد: علاوه بر مردم قوای سه گانه هم باید با یکدیگر برای تحقق شعار سال همدل باشند.
مولوی مرادزاده گفت: رسانه‌ها و تریبون داران و ائمه جمعه وظیفه دارند تا در تریبون انقلاب و اسلام، ماهی چند مرتبه در نمازهای جمعه و دیگر تلویزیون های خود در خصوص شعار سال صحبت کنند.
وی خاطرنشان کرد: دوری استان سیستان و بلوچستان از پایتخت کشور نباید باعث عقب ماندگی و محرومیت آن شود بلکه این استان یک استان مرزی است و با دو کشور پاکستان و افغانستان همسایه می باشد، به همین خاطر می تواند در حوزه تولید و دانش‌بنیان از دیگر استان ها پیشی بگیرد.
دانشگاهیان و فارغ التحصیلان از دانشگاه با تبیین، ابتکار و خلاقیت خود، نقش مهمی را در تحقق شعار سال دارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super