اعدام ۸۱ نفر در یک روز و سکوت مدعیان حقوق بشر/ آل سعود به دنبال حذف مخالفانش است

اعدام ۸۱ نفر در یک روز و سکوت مدعیان حقوق بشر/ آل سعود به دنبال حذف مخالفانش است

مولوی عارفی گفت: چرا در دنیا و جوامع مدعی حقوق بشر کسی از اعدام ۸1 نفر در یک روز در عربستان سعودی، چیزی نگفت و صدایشان درنیامد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مولوی عبدالرحمان عارفی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع خاتم الانبیاء شهر نگور در شهرستان چابهار در مصاحبه با رابط خبری ما گفت: چرا در دنیا و جوامع مدعی حقوق بشر کسی از اعدام ۸۱ نفر در یک روز در عربستان سعودی، چیزی نگفت و صدایشان درنیامد؟وی ضمن بیان این نکته که باید جرم آنها به صورت دقیق مشخص شود، خاطر نشان کرد: باید بررسی شود که آیا در شرع و دین اسلام برای گناهان آنها اعدام در نظر گرفته شده است یا خیر.


مولوی عارفی افزود: اگر هم این اعدام ها با تعداد کمتری در ایران اتفاق می افتاد و یا کوچکترین کار شبیه به این می شد، کل دنیا بر علیه ایران و برای نقض حقوق بشر، هم صدا میشدند.
امام جمعه اهل سنت نگور اظهار داشت رسانه های غربی همچون بی بی سی و شبکه های ماهواره ای منتظر کوچکترین اتفاق در ایران هستند تا آن را زمان رسانه‌ای کردن طوری جلوه دهند که حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود.

وی تصریح کرد: اقدام اخیر عربستان سعودی در اعدام ۸۱ نفر آیا شامل حقوق بشر نمی شود آیا حقوق بشر آمریکایی برای آنها مستثنا است؟
مولوی عارفی در ادامه گفت دلیل این تفاوت ها استقلال، پشتوانه ملی و اقتدار ایران است که عربستان صعودی علاوه بر اینکه این موارد را ندارد، شاه و ولیعهد آن خود فروخته آمریکایی ها است.

امام جمعه اهل سنت نگور خاطرنشان کرد صعودی ها اسلام را قبول ندارند و خیلی از فعالیت‌های آنها خلاف شرع و بر ضد اسلام است.
وی اذعان داشت سعودی ها با کشتن این افراد قصد دارند تا افرادی که سد راه حکومتشان هستند را حذف کند؛ اما بر خلاف خواسته اش، دشمناش بیشتر می شود.
مولوی عارفی خاطرنشان کرد اعدام ۸۱ نفر انسان در یک روز اقدامی کاملاً بی رحمانه و وحشیانه است و ریختن خون به ناحق، گریبان مسببان را خواهد گرفت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super