دیدار مردمی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان

دیدار مردمی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار مردمی، بعد از شنیدن مطالبات و مشکلات مراجعه‌کنندگان، قول پیگیری داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، در ابتدای این دیدار یکی از سرمایه‌گذاران داخل استان به بیان مطالب و گلایه‌های خود مبنی بر مشکل در حوزه‌ اقتصادی و سرمایه‌گذاری و عدم حمایت از سوی مسئولین و دستگاه‌های متولی پرداخته و خواستار رسیدگی و حمایت از سوی نماینده مقام معظم رهبری در استان شد.


در ادامه آقای حامد غلامی از منتخبان نهایی جایزه بین‌المللی مجمع جهانی مشارکت مدنی و موسسات مردم نهاد در کشور روسیه به بیان گلایه های خود مبنی بر عدم حمایت از سوی مسئولان استان پرداخت و خواستار پیگیری ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان شد.
در پایان نیز رمضان نورا از فعالان حوزه‌های تجسمی به بیان عملکرد و ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداخت و خواستار حمایت از سوی نماینده ولی فقیه در استان شد.
آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان نیز ضمن شنیدن مشکلات و مطالبات جمع حاضر قول پیگیری درخواست‌های قانونی از سوی مسئولان ذی ربط را داد.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: جهت پیگیری فعالیت های اقتصادی ابتدا کار باید از مبادی ذی‌ربط دنبال و اگر با تخلف آشکار، نتیجه‌ای حاصل نشد آنگاه برای احقاق حقوق خود به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه شود.
وی ادامه داد: نگاه غلط قومی و قبیله‌ای از آسیب های بزرگ در سیستان‌وبلوچستان است و باید توجه داشت که چنین رقابت و حسادت هایی عامل ادامه وضع موجود در استان خواهد شد.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اهمیت بسیار زیاد مباحث علمی در کشور ما به این مقوله مهم توجه خاصی نمی‌شود اما با این وجود نباید ناامید شد و با تحمل سختی ها به نیت جهاد مقدس دست از کار و تلاش برندارید و ایستادگی کنید.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super