ساختار ضعیف منازل حاشیه شهر و مشکل فاضلاب شهری، حادثه آفریده است

ساختار ضعیف منازل حاشیه شهر و مشکل فاضلاب شهری، حادثه آفریده است

امام جمعه اهل سنت چابهار بیان کرد آب وارد خیلی از خانه‌های مردم شده و برخی از خانه ها به دلیل ساختار ضعیفی که داشته‌اند، فرو ریختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه اهل سنت موقت چابهار در مصاحبه با رابط خبری ما در پی حادثه سیل کنارک گفت: بابت بارش رحمت خداوند باید همواره از او سپاسگزار بود و به شکرانه این نعمت، خیرات و صدقه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: نزول رحمت الهی در سراسر استان اتفاق افتاد اما در جنوب استان و در بخش‌های کنارک، دشتیاری و نگور به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های مناسب، آسیب هایی وارد شد.
مولوی بزرگزاده تصریح کرد: یکی از مشکلات زیر ساختی مشکل فاضلاب شهری و آب های روان است که باید برای حل این مشکلات، چاره ای اساسی اندیشیده بشود.
وی افزود: الحمدالله در نظام اسلامی ایران منابع و امکانات زیادی وجود دارد اما برخی از مسئولین بی کفایت به خوبی از این منابع و امکانات استفاده نکرده و برای مردم برخی از شهرها مشکل ساز شده اند.
امام جمعه اهل سنت چابهار ادامه داد آب وارد خیلی از خانه‌های مردم شده و برخی از خانه ها به دلیل ساختار ضعیفی که داشته‌اند فرو ریختند.
وی بیان کرد: جا دارد از مسئولینی که به موقع اقدام کردند و خودشان را رساندند تقدیر و تشکر شود.
مولوی بزرگزاده ابراز داشت: بودجه‌ای که برای حل مشکلات مناطق سیل زده در نظر گرفته شده ۱۶۰ میلیارد تومان است که باید به خوبی برنامه ریزی شود.
وی اظهار داشت: امیدوارم که مردم و مسئولین دست به دست هم دهند و مشکلات را حل کنند و لجن ها و آبی را که وارد خانه شهروندان کنارکی شده خارج نمایند.
مولوی بزرگ زاده گفت بنیاد مسکن در چابهار و جنوب استان به کندی فعالیت‌های خود را جلو می‌برند و همین حرکت آهسته باعث تلمبار شدن مشکلات در این منطقه شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super