بسیج؛ نقش آفرین و تاثیرگذار در همه عرصه ها

بسیج؛ نقش آفرین و تاثیرگذار در همه عرصه ها

مولوی بزرگ زاده خاطر نشان کرد: از تفکر بسیجی و توصیفات مقام معظم رهبری در مورد بسیج می توان فهمید که بسیج نیروی کارآمد، مفید و انقلابی است که همواره در تمام عرصه ها در نظام اسلامی ایران نقش آفرین و کار ساز هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی بزرگ زاده امام جمعه اهل سنت موقت چابهار  به مناسبت روز بسیج گفت: یکی از آرمان های امام راحل برای تشکیل ارگان مقدس بسیج تشکیل ارتش بیست میلیونی از جمعیت ملت ایران بود.


وی‌خاطر نشان کرد: از تفکر بسیجی و توصیفات مقام معظم رهبری در مورد بسیج می توان فهمید که نیروی کارآمد و مفید و انقلابی است که همواره در تمام عرصه ها در نظام اسلامی ایران نقش آفرین و کار ساز هستند.
مولوی بزرگزاده افزود: اصلی ترین ویژگی های بسیج مردمی بودن، با خدا بودن و در راه تعالی اسلام و تبعیت از رهبری قدم برداشتن است.
امام جمعه موقت چابهار اظهار داشت که تبعیت رهبری و ولایت پذیری یکی از اصول مهم تفکر بسیجی است؛ به طوری که در هشت سال دفاع مقدس این روحیه و تفکر در کنار رهبری حکیمانه امام باعث پیروزی ایران در جنگ شد.
وی تصریح کرد: روحیه بسیجی باعث سرنگونی طاغوت و ایجاد نظامی شد که حمایت کننده مظلومین در سراسر جهان است.
مولوی بزرگزاده بیان کرد: بسیج یعنی تواضع، فروتنی، فریاد رس ظلم دیدگان، آمر به معروف و ناهی از منکر و در کنار مردم بودن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super