نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/ خانواده معظم شهدا قابلیت تاثیرگذاری گسترده‌ای در جامعه دارند

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/
خانواده معظم شهدا قابلیت تاثیرگذاری گسترده‌ای در جامعه دارند
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: خانواده معظم شهدا دارای صبر و استقامت و دامنه تاثیرگذاری زیادی هستند و همه ما مدیون آنها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امورراهل سنت استان سیستان و بلوچستان،آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار اعضای موسسه یادگاران شهدا گفت: خانواده معظم شهدا دارای صبر و استقامت و دامنه تاثیرگذاری زیادی هستند و همه ما مدیون آنها هستیم.


امام جمعه زاهدان افزود: خانوادا شهدا متحمل رنج و سختی های زیادی شده اند که راه اندازی موسسه و سازمانی منظم جهت انجام کار فرهنگی از میان خود آنها کاری بسیار ارزشمند است.
آیت‌الله محامی بیان داشت: انجام فعالیت‌ها در محور های مختلف و متعدد منجر به پراکندگی کارها شده و انسجام و ماندگاری لازم را ندارد که بهتر است برنامه‌ها محدود و فعالیت‌ها اولویت‌بندی شود.
وی ادامه داد: نیاز سنجی از دیگر اقدامات مهم و مورد توجه است و باید مشخص کنید که به انجام چه فعالیت‌هایی نیاز داریم زیرا ممکن است برخی از نیازها، عاطفی، برخی معیشتی و تعدادی دیگر نیز فکری و بینشی باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان رفع نیاز فکری، انگیزشی و بینشی خانواده شهدا را دارای اهمیت فراوان دانست و گفت: شهدا از ادامه راهشان توسط خانواده خود خوشحال خواهند شد و چنین چیزی بسیار مهم است.
همچنین در ابتدای این دیدار خانم کوهکن مدیر موسسه یادگاران شهدا در استان نیز به بیان گزارشی از فعالیت های این موسسه در بین خانواده شهدا پرداخت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super