نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/ نگاه دینی، فرهنگی و ارزشی مزیت نیروهای ارتش ماست

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/
نگاه دینی، فرهنگی و ارزشی مزیت نیروهای ارتش ماست
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت:
نگاه دینی، فرهنگی و ارزشی مزیت نیروهای ارتش ماست و کار سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش حفظ و تقویت این فکر و بینش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ،آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار حجت الاسلام و المسلمین پیری زاده رئیس و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی ارتش زاهدان ضمن گرامیداشت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رسالت سازمان عقیدتی و سیاسی پرداخت به مباحث فکری، اندیشه ای و بینشی نیروهاست که این مهم و نقطه قوت نیروی های مسلح در ایران اسلامی می باشد.


امام جمعه زاهدان افزود: وضعیت نیروهای مسلح ما نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده و پیشرفت های قابل توجهی در صنایع دفاعی و فناوری کسب کرده و بر تجربیات و مهارت های نیروهای مسلح ما افزوده شده است.
آیت‌الله محامی بیان داشت: دشمن نیز از این امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار می باشد اما چیزی که باعث پیروزی رزمندگان ما می شود همین جنبه های ایمانی، انگیزشی و بینشی است.
وی ادامه داد: نگاه دینی، فرهنگی و ارزشی مزیت نیروهای ارتش ماست و کار سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش حفظ و تقویت این فکر اندیشه و بینش است و برای موفقیت در اینکار نیازمند برنامه ریزی و تلاش هستیم.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: اگر به دنبال تزریق نگاه ایمانی و اخلاقی به نیروها هستیم لازمه موفقیت در کار این است که ابتدا خود دارای چنین نگاه و روحیه ای باشیم.
این استاد درس خارج حوزه علمیه اظهار کرد: ابعاد کار متعدد و متفاوت است و باید برای افزایش دانش اسلامی و جنبه های فهم، بینش، بصیرت و حکمت نیروها تلاش کنید که البته چنین چیزی به راحتی میسر نخواهد شد و نیازمند کار و تلاش است.
وی نگاه عبادی به کار را یکی دیگر از شرایط موفقیت در کار دانست و ادامه داد: باید به کار و فعالیت خود نگاهی عبادی داشته و با عشق و ایمان کار کنیم.
وی گفت: باید با نیروها رابطه عاطفی برقرار و در دلهای آن ها نفوذ کنید و توجه داشته باشید که همراهی آن ها با شما از سر اجبار و یا ترس موثر نیست و بی فایده خواهد بود زیرا شما به دنبال قوی تر شدن انگیزه و افزایش روحیه نیرو ها هستید که اینکار با ظاهر سازی شدنی نیست و معارف الهی باید در دل و جان نفوذ کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super