اقدام تروریستی قندوز افغانستان، بر خلاف اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی است

اقدام تروریستی قندوز افغانستان، بر خلاف اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی است

امام جمعه اهل سنت شهر ساربوک حمله به مراکز دینی، مذهبی و عبادی افغانستان را در پی انفجار یکی از مساجد شیعیان در شهر قندوز افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی فضل الله رئیسی امام جمعه و مدیریت مدرسه علوم دینی اهل سنت شهر ساربوک ضمن محکوم‌کردن فاجعه تروریستی مسجد شیعیان در ولایت قندوز افغانستان، ابراز کرد: این اقدام توسط تروریست‌ها و افرادی افراطی انجام شده است که هیچ اعتقاد و ارتباطی به مسلمانان و اهل‌سنت ندارند.

وی با بیان اینکه تمامی مسلمانان جهان قبله، خدا، دین و پیغمبرشان یکی است و به تعامل و اتحاد معتقد هستند، گفت: از این رسانه مردمی مراتب اندوه و تأسف مردم ایران اعم از شیعه و سنی و محکومیت این حمله تروریستی به نمازگزاران در قندوز را به دنیا اعلام می‌کنیم.

رئیس شورای حل اختلاف شهرستان قصرقند با بیان اینکه این حادثه خلاف تمام اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی است، تأکید کرد: قطعاً دشمنان خواهان از بین بردن صلح و آرامش در افغانستان هستند اما باید تمام دنیا بدانند که مسلمانان با این‌گونه انفجارها و تفرقه‌ها از بین نخواهند رفت و بیش از پیش تعامل و اتحاد خواهند داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super