بازدید آیت‌الله محامی از بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان

بازدید آیت‌الله محامی از بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان
آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان، ضمن حضور در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا زاهدان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در حاشیه بازدید از بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان گفت: وجود امکانات و تجهیزات مدرن چشم پزشکی آن هم در منطقه محروم سیستان‌وبلوچستان مایه خوشحالی است و جای تقدیر و تشکر دارد.


امام جمعه زاهدان بر لزوم اطلاع رسانی ظرفیت‌های چشم پزشکی استان برای مردم تاکید کرد و افزود: سیستان‌وبلوچستان همواره با محرومیت‌هایی روبرو بوده که حالا وجود چنین امکانات و منابع انسانی برای مردم امیدآفرین خواهد بود.
آیت‌الله محامی خواستار گسترش و توسعه چشم پزشکی و تبدیل استان به قطب چشم پزشکی منطقه شد و بیان داشت: حضور بیماران از سایر مناطق کشور، استفاده از موقعیت مرز و پذیرش بیماران از کشورهای همسایه و همچنین دعوت از بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در این عرصه عامل رشد و توسعه خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پاسخگویی به برخی شبهات و ذهنیت‌های منفی مهم است و مسئولان باید به بیان دستاوردهای همه 🔺عرصه بهداشت و درمان بپردازند.
همچنین دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رشد و توسعه علوم پزشکی در سیستان‌وبلوچستان منحصر به حوزه چشم نبوده و امروزه سیستان‌وبلوچستان در عرصه‌های مختلف پزشکی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super