نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد/ لزوم پایبندی استاندار به عدالت و مبارزه با فساد و رانت

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد/
لزوم پایبندی استاندار به عدالت و مبارزه با فساد و رانت
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه قاطع با فساد، رانت، مافیا و بروکراسی اداری و تلاش در جهت اجرای عدالت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی از نکات مهمی است که استاندار جدید باید به آن پایبند باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان،آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان‌وبلوچستان در محل تالار فردوسی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان ضمن اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر و تاکید بر عدالت در جامعه و اظهار محبت از سوی مردم بیان داشت: وعده رئیس جمهور و وزیر کشور مبنی بر انتخاب استاندار ویژه برای سیستان‌وبلوچستان جای تشکر دارد و امیدواریم استاندار جدید با عملکرد خوب خود عامل تحقق این وعده شود.


آیت‌الله محامی ضمن تقدیر از عملکرد خوب همراه با پیگیری و دلسوزی استاندار سابق و جذب بیشتر اعتبارات و تبدیل استان به کارگاه عمرانی و ابراز خیرمقدم به استاندار جدید، خدمت به مردم و نظام اسلامی را توفیق ارزشمندی عنوان کرد و اظهار داشت: محرومیت و حساسیت‌های سیستان‌وبلوچستان باعث می شود تا خدمت به مردم این خطه از کشور دارای اولویت و ارزشمندتر از سایر نقاط باشد.
آیت‌الله محامی به بیان ۱۰ نکته خطاب به استاندار جدید سیستان‌وبلوچستان پرداخت و گفت: اولین درخواست از استاندار جدید تلاش برای شناسایی ظرفیت‌های استان است که سرآمد همه آنها مردم خوب، نجیب و خصوصا جوانان تحصیل کرده، مستعد و وفادار به نظام هستند.
وی ادامه داد: استفاده از نیروهای شایسته استان بر اساس معیارهای لازم از همه اقوام و مذاهب و بر اساس مصالح استان باید مد نظر قرار گیرد و در برابر سهم‌خواهی‌ها و فشارها از ناحیه هر شخص و جناحی مقاومت شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بر استفاده از مشاوره و تجربه مدیران با سابقه و دلسوز تاکید کرد و گفت: تلاش برای رشد جامع و متوازن استان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن هم با مشارکت همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم برای تامین امنیت پایدار باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بیان داشت: مبارزه قاطع با فساد، رانت، مافیا و بروکراسی اداری و تلاش در جهت اجرای عدالت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی از دیگر نکات مهمی است که شخص استاندار باید به آن پایبند باشد.
وی گفت: تسهیل حضور مردم و بخش خصوصی در فعالیت‌های علمی، فرهنگی، صنعتی، تجاری و دیگر بخش‌های اقتصادی با حذف موانع و پشتیبانی جدی، از دیگر ملزومات کار در سیستان‌وبلوچستان است.
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان خواستار افزایش تلاش‌ها در جهت تحکیم انس، الفت و انسجام همه اقوام و مذاهب و همه اقشار در استان و پرهیز از هرگونه دوقطبی‌سازی و التهاب‌آفرینی و مقابله با عوامل آن شد و خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی به همه شهروندان در عین تقویت جبهه انقلابی و استفاده از نیروهای متعهد، انقلابی و جهادی در همه امور ضرورت دارد حتی اگر شهروندی معتقد به انقلاب اسلامی نباشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، شرح صدر، انعطاف‌پذیری و رعایت اخلاق در عین اعمال مدیریت قوی را از دیگر نکات مد نظر دانست و خاطر نشان ساخت: انتظار از استاندار جدید این است که مظهر اقتدار و رافت نظام اسلامی و مدیری خدمتگذار و در تراز انقلاب اسلامی باشد.
شایان ذکر است وزیر کشور، استاندار جدید و سابق، فرمانده قرارگاه قدس، مولوی عبدالحمید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بخش‌های دیگر این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super