نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد/ جهت‌گیری اصلی در نسبت با استاندار جدید

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد/
جهت‌گیری اصلی در نسبت با استاندار جدید
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: جهت‌گیری اصلی ما همراهی و همکاری برای انجام درست کارها و مطالبه جدی اهداف نظام و مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان بر لزوم بهره‌گیری از مشاوره جریان انقلابی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از موارد مهم، استفاده استاندار از نیروهای انقلابی در استان است.


امام جمعه زاهدان خطاب به جمع حاضر با بیان آثار منفی ملتهب شدن فضای استان در قضیه انتصاب، عنوان داشت: ملتهب شدن فضا باعث عدم حصول نتیجه؛ کاهش تاثیرگذاری و لطمه به نظام می‌شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر ارائه مشاوره به استاندار جدید با رویکرد خیرخواهانه، بیان داشت: جهت‌گیری اصلی ما همراهی و همکاری برای انجام درست کارها و مطالبه جدی اهداف نظام و مشکلات مردم است.
در آغاز این نشست جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان به بیان موضوعاتی از جمله مدنظر بودن مصالح نظام در اظهارات اخیر و پرهیز از موضع‌گیری بر اساس هوای نفس و طلب پست و مقام؛ لزوم دقت استاندار در استفاده از مشاوران مناسب، انتخاب افراد توانمند و همراهی با جبهه انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی پرداختند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super