نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد/ خدمات به دانش‌آموزان نیازمند فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی ارائه شود

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد/
خدمات به دانش‌آموزان نیازمند فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی ارائه شود
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: توجه داشته باشید که خدمات به دانش‌آموزان نیازمند فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار اعضای شورای راهبردی موسسه خیریه دارالاکرام زاهدان گفت: موضوع کار موسسه خیریه دارالاکرام در رسیدگی به دانش آموزان نیازمند، مهم و مایه خشنودی است زیرا شما قشر خاصی از جامعه را تحت پوشش قرار داده و برای تحصیل علم و دانش تلاش می‌کنید که چنین چیزی دارای ارزش مضاعف و به نوعی سرمایه‌گذاری برای کشور است.


امام جمعه زاهدان افزود: در گام نخست باید مشخص شود که کمک‌های شما و سایر موسسات خیریه چه مقدار از نیازهای دانش آموزان را پاسخگوست و در ادامه نیز توجه داشته باشید که خدمات فارغ از نگاه های قومی و مذهبی ارائه شود.
آیت‌الله محامی بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا اعضای شورای راهبردی این موسسه خیریه از طیف‌های مختلف جامعه باشند و در ادامه نیز به دنبال توسعه دامنه ارتباط با افراد دارای تمکن مالی و استفاده از آنها در مجموعه خود باشید زیرا چنین چیزی عامل اعتمادسازی خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان خواستار گسترش ارتباطات در خارج استان شد و عنوان داشت: گسترش ارتباطات و مشارکت‌ها در خارج از استان نیز باید همواره مورد توجه باشد زیرا در جهت جذب امکانات بیشتر موثر خواهد بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خاطر نشان کرد: باید در کنار پشتیبانی تحصیلی از دانش آموزان نیازمند به گونه ای رصد صورت گیرد که فرد تحت پوشش ما دچار انحرافات فکری و اخلاقی نشده و در کنار پشتیبانی مالی برای هدایت فکری هم برنامه‌ریزی شود.
همچنین در آغاز این نشست آقای مالکی عضو شورای راهبری موسسه خیریه دارالاکرام زاهدان به بیان گزارشی از عملکرد این موسسه در طول سال‌های گذشته پرداخت و گفت: در حال حاضر ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان نیازمند زاهدانی تحت پوشش این موسسه خیریه هستند و ماهیانه کمک‌های نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super