لاله های خون آلود ژاله، شعله ی انقلاب اسلامی را افروخت

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: خون هایی که در خیابان ژاله تهران ریخته شد، باعث زده شدن جرقه انقلاب اسلامی و شعله ور شدن آن و در نهایت پیروزی انقلاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی فضل الله رئیسی امام جمعه اهل سنت ساربوک از توابع شهرستان قصرقند در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور ۵۷ گفت: تظاهرات مجاهدین ۱۷ شهریور سال ۵۷ یا به تعبیری جمعه سیاه، منجر به کشته شدن چند ده نفر از مردم مسلمان توسط نیروی رژیم طاغوت شد.


وی خاطر نشان کرد: خون هایی که در خیابان ژاله تهران ریخته شد، باعث زده شدن جرقه انقلاب و شعله ور شدن آن و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی شد.
مولوی رئیسی تصریح کرد: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران، مدیون مجاهدت های افرادی است که در این قیام ها خونشان به زمین ریخته و جانشان گرفته شد.
امام جمعه اهل سنت ساربوک اظهار داشت: امروزه ما انقلاب اسلامی را از این شهدا داریم و خودمان را مدیون آنها می دانیم؛ این موضوع به این معناست که خداوند متعال خونهای ریخته شده آنها را ضایع نکرده و به برکت خون های آنها انقلاب پیروز شد.

انتهای پیام /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super