نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان :سرمایه داران بومی به دنبال گسترش کسب و کار خود باشند

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان :سرمایه داران بومی به دنبال گسترش کسب و کار خود باشند

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه داران بومی باید قدرت ریسک بیشتر پیدا کرده و با گسترش کسب و کار خود زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در دیدار رئیس سازمان تعاون روستایی استان ضمن تاکید بر افزایش تلاش ها در جهت بهبود شرایط زندگی و معیشتی روستانشینان گفت: کمک بیشتر و حفظ سرمایه های مردم کار خیر و مایه خشنودی خداوند متعال می باشد.


آیت‌الله محامی خواهان جذب بیشتر سرمایه‌گذاران به استان شد و اظهار داشت: فرهنگ کار باید به خوبی برای مردم استان نهادینه شود به گونه ای که برخی از سرمایه داران بومی قدرت ریسک بیشتر پیدا کرده و با گسترش کسب و کار خود زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم کنند.

همچنین بامری رئیس سازمان تعاون روستایی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این مجموعه بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته در طول سال های اخیر تعداد مراکز این مجموعه در سطح شهرستان های استان با رشد چشمگیری همراه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super