اگر می توانستیم، بیشتر از شیعیان برای امام حسین (ع) عزاداری می کردیم

اگر می توانستیم، بیشتر از شیعیان برای امام حسین (ع) عزاداری می کردیم

مولوی بزرگزاده بیان کرد: اگر مذهب ما برای عزاداری، دست ما را نبسته بود، برای امام حسین علیه السلام، شدید تر از شیعیان عزاداری می کردیم. ما باید با اخوت و برادری، مسیر امام حسین ع را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، مولوی بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت مسجد جامع چابهار به مناسبت قیام امام حسین علیه السلام در روز عاشورا در مصاحبه با رابطه خبری ما گفت: با توجه به کتب و احادیث اهل سنت امام حسین علیه السلام در دیدگاه این مذهب از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است.


وی خاطر نشان کرد: از نبی مکرم اسلام روایت شده است که حسین از من است و من از حسینم و همچنین ایشان در جایی دیگر فرمودند امام حسن و حسین سید جوانان بهشتی و عامل نجات بشریت هستند.
مولوی بزرگزاده افزود: امروزه در عالم هیچ کسی به جز امام حسین از دیدگاه اهل سنت از چنین جایگاه بالایی برخوردار نیست.
وی بیان کرد: امروزه شایعاتی در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود که خیلی از آنها بر خلاف واقع است زیرا اهل سنت حامی و پشتیبان قیام امام حسین در مقابل ظلم ها و فساد های یزید و یزیدیان است.
امام جمعه اهل سنت چابهار اظهار داشت: خون امام حسین علیه السلام برای به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام و استوار ماندن آن تا روز قیامت بر روی زمین ریخته شد.
وی تصریح کرد: همه ما در نمازهای خود می گوییم اللهم صلی الله علی محمد و آل محمد؛ امام حسین هم جزء همین آل محمد است.
مولوی بزرگزاده ابراز داشت: نواسب شاید با اهل بیت دشمنی داشته باشند، اما اهل سنت اینگونه نیستند، زیرا در نام گذاری اسم فرزندان ما، این موضع نهفته است.
وی بیان کرد: اگر مذهب ما برای عزاداری، دست ما را نبسته بود، برای امام حسین علیه السلام، شدید تر از شیعیان عزاداری می کردیم.
ما باید با اخوت و برادری، مسیر امام حسین ع را ادامه دهیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super