علم حضرت علی (ع) از نظر وسعت و زیادی همانند قطرات باران است

امام جمعه اهل سنت کوهک تصریح کرد: علم حضرت علی (ع) از نظر وسعت و زیادی همانند قطرات باران است به طوریکه در کجا که قدم می‌گذاشتند، آنجا را از علم خود بهره مند می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، مولوی دوست محمد درواخ، امام جمعه اهل سنت کوهک شهرستان زابل در مصاحبه با ما به مناسبت عید غدیرخم گفت: عید غدیر خم مسئله بسیار مهمی در بین مسلمانان در زمان حج الوداع رسول خدا (آخرین حج حضرت رسول) می باشد.

وی خاطر نشان کرد در همین حین و در مکانی به اسم غدیر خم، پیامبر خدا مسلمانان را جمع کرد و گفت: (من کنت مولا فهذا علی مولا)، یعنی هر کس که مرا دوست دارد علی (ع) را دوست بدارد و هر کس که دشمن علی باشد دشمن من هم است.
مولوی درواخ اظهار داشت: در همان زمان و مکان رسول خدا فضایل بسیاری را از حضرت علی مطرح کردند.
امام جمعه اهل سنت کوهک تصریح کرد علم حضرت علی (ع) از نظر وسعت و زیادی همانند قطرات باران است به طوریکه در کجا که قدم می‌گذاشتند، آنجا را از علم خود بهره مند می کردند.
وی بیان کرد: پرچمداری شهدای اسلام در روز قیامت از دیگر فضائل حضرت علی علیه السلام است؛ پرچمداری مظلومان عالم هم بر عهده فرزند ایشان یعنی امام حسین علیه السلام است.
مولوی درواخ اذعان داشت: نقل شده است که روزی نبی خدا در خواب بودند و به محض اینکه از خواب بیدار شدند، فرمودند: من هم اکنون در خواب، آن مکانی را که امام حسین در آنجا به شهادت می‌رسد را مشاهده کردم.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super