جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ ما باید شاکر این انقلاب و شاکر خدمات نظام به مردم و شاکر این باشیم که به ما توفیق شده است که به مردم خدمت بکنیم باشیم .

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ ما باید شاکر این انقلاب و شاکر خدمات نظام به مردم و شاکر این باشیم که به ما توفیق شده است که به مردم خدمت بکنیم باشیم .

.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ،حجت الاسلام والمسلمین دکتر بی نیاز ؛ جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در دیدار با جناب آقاي سلیمانی ،مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (رض)، آقاي راشکی ، مدیر کل محترم اين ستاد در استان و هيأت همراه،  ضمن تشکر از اقدامات و حمایت‌ها ي ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رض) در ابعاد مختلف اشتغالزايي، محروميت زدايي، و توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی و بهداشتی و …گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رض) از ثمرات و بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و يادگار ارزشمند حضرت امام (قدس سره) مي باشد كه با عنايت و هدايت مقام رهبري و اخلاص و همت عالي مديران و كاركنانش در کشور کارهای بزرگ و ماندگاري را انجام داده و تأثيرات خوبي هم در جامعه گذاشته است.


ایشان در ادامه تأكيد نمودند: كه وجود چنين مجموعه هاي حاكميتي كه خالصانه و بي منت و بي ادعا در خدمت مردم و جامعه می باشند و در تنگناها مشكل گشاي مردم و جامعه هستند، در جهان بی‌نظیر است كه ما اين تشكيلات و خدمات را از بركات ولايت و رهبري در جامعه اسلامي مي دانيم.
جانشین نماینده مقام معظم رهبری در استان اظهار داشتند:در این استان كه مساحت گسترده و مشكلات فراواني دارد و از محروميت رنج مي برد، خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رض) بسیار مؤثر بوده كه جاي تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: لازم است برای حل مشكلات منطقه، از ظرفيت مردم و گروههاي جهادي هم بهره برد و آنها را هم به میدان آورد و دستگاه هایی مثل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رض) در این زمینه بسیار موثر هستند. در ابتدای کرونا حتی در کفن و دفن اموات مشکلاتی داشتیم ولی با حضور گروههای جهادی و فداکاری آنها بصورت مردمی و حمايت دستگاههاي حمايتي مسئله حل شد. ضرورت دارد که این گفتمان و این فرهنگ مشارکت مردمی كه فرهنگ اسلامي ماست، تقویت و حمایت کنیم.
حجةالاسلام و المسلمين دکتر بی نیاز در ادامه گفتند: از ظرفيت حوزه هاي علميه كه در اينگونه امور پيشقدم هستند هم بايد بهره برد و با هماهنگي معاونت ارتباطات حوزوي نماينده محترم ولي فقيه در استان و مديريت حوزه هاي علميه، می توان از ظرفيت طلاب جوان و جهادي هم استفاده كرد.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در ديدار با مسؤلان كشوري و استاني ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (رض) گفتند:
هم مردم شريف استان باید قدردان انقلاب اسلامي و شاکر خدمات نظام و دستگاههاي حاكميتي و حمايتي به مردم و منطقه باشند و هم خدمتگزاران عزيزي كه توفیق خدمت به اين مردم شريف و بزرگوار برايشان حاصل شد بايد شاكر به در گاه خداوند باشند. چرا كه محروميت در اين استان زياد است و مردم نجيب و شريف اين استان سزاوار خدمت.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (رض) را از دستگاههاي انقلابي و تأثير گذار و در طراز انقلاب اسلامي دانست كه با هدايتهاي داعياته ي مقام معظم رهبري، اخلاص و درايت و همت مديران و همكارانشان و بهره گيري از فناوريهاي نوين و با اعتماد به ظرفيت هاي داخلي و نيروهاي جوان انقلابي و كارآمد توانسته توفيقات خوبي را به دست آورد كه مايه افتخار جمهوري اسلامي شده است.

در ادامه جلسه سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان  نیز در این دیدار، ضمن گزارشي از خدمات ستاد اجرايي فرمان حضرت امام در كشور و استان گفت: جریان جوان کارآمد انقلابی سازماندهی شده است و با حمایت‌های نهادهای حاکمیتی بسیاری از مشکلات با هزینه کمتر و سرعت بیشتر حل می‌شود. بنیاد احسان این ماموریت حمایتی را در اولویت قرار داده و در راه‌اندازی و کمک به این گروهها و جریان هاي مردمی در حد توان سهيم است.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اقدامات حمایتی بنیاد احسان در ايام پیک کرونا گفت: در این بحران هم با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های مردمی و عنایت ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص تجهیزات بیمارستانی سیار احسان و اهدای دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی، کیت تشخیص سریع کرونا، داروهای مختلف از جمله داروی مختص کرونا و اقلام پیشگیری از جمله ماسک و مواد ضد عفونی و بسته‌ها ي معیشتی و بهداشتی اقدامات خوبي انجام داده است.

وی در توضیح خدمات گروه‌های مردمی و جهادی همکار بنیاد احسان در استان سیستان و بلوچستان افزود: گروههاي مختلف جهادي و مردمي در زمینه ضد عفوني تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي، تغسیل اموات، تهیه سوپ، آبمیوه طبیعی و دمنوش‌ها ي مفید برای بیماری، و نيز ٢٠ گروه‌ جهادي غربالگری سیار خانه به خانه و بالینی در منزل و یاری کادر درمان با حمایت‌های زیرساختی و تجهیزات ستاد اجرایی فعال شده است.

وی افزود: لازم است برای کمک و یاری به دولت مردم را به میدان آورد و دستگاه هایی مثل ستاد اجرایی در این زمینه بسیار موثر هستند. در ابتدای کرونا حتی در کفن و دفن اموات مشکلاتی داشتیم ولی با حضور گروههای جهادی و فداکاری آنها بصورت مردمی مسئله حل شد. ضرورت دارد که این گفتمان مشارکت مردمی را تقویت و حمایت کنیم.

سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان  نیز در این دیدار گفت: جریان جوان کارآمد انقلابی سازماندهی شده است و با حمایت‌های نهادهای حاکمیتی بسیاری از مشکلات با هزینه کمتر و سرعت بیشتر حل می‌شود. در بنیاد احسان این ماموریت حمایتی را بر دوش اولویت قرار گرفته است و سهم کمی در راه‌اندازی و کمک به این جریان مردمی دارد.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اقدامات حمایتی بنیاد احسان در پیک آهی. کرونا گفت: در این بحران هم با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های مردمی و عنایت ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص تجهیزات بیمارستانی سیار احسان و اهدای دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی، کیت تشخیص سریع کرونا و داروهای مختلف از جمله داروی مختص کرونا و اقلام پیشگیری از جمله ماسک و مواد ضد عفونی و بسته‌ها معیشتی و بهداشتی اقداماتی انجام گرفته است.

وی در توضیح خدمات گروه‌های مردمی و جهادی همکار بنیاد احسان در استان سیستان و بلوچستان افزود: ۲۰ گروه مردمی و جهادی نیز در زمینه تغسیل اموات، تهیه سوپ، آبمیوه طبیعی و دمنوش‌ها مفید برای بیماری، ایجاد گروه‌ها غربالگری جهادی سیار خانه به خانه و بالینی در منزل و یاری کادر درمان با حمایت‌های زیرساختی و تجهیزات ستاد اجرایی فعال شده است. همچنین این گروه‌ها بسته‌های معیشتی و پروتئینی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا را توزیع نموده‌اند.

انتهای پیام /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super