نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات حجت را بر مسئولان تمام کردند  

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت:  با وجود شرایط بد اقتصادی، تبلیغات‌ گسترده دشمن و پمپاژ ناامیدی به جامعه، مردم با حضور گسترده در انتخابات حجت خود را بر ما و مسئولین تمام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار سردار طاهری فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات، گفت: با وجود شرایط بد اقتصادی، تبلیغات‌ گسترده دشمن و پمپاژ ناامیدی به جامعه، مردم با حضور گسترده در انتخابات حجت خود را بر ما و مسئولین تمام کردند.


امام جمعه زاهدان افزود: نحوه اجرای انتخابات به گونه ای شائبه ایجاد می‌کرد که انگار به دنبال این هستند مردم در انتخابات شرکت نکنند.
وی با اشاره به اینکه مردم استان حقیقتا شایسته خدمت هستند، ادامه داد: علی‌رغم همه سختی‌ها مردم نقاط محروم مشارکت بیشتری در انتخابات داشتند و نشان دادند که دارای غیرت ملی و انقلابی هستند و امیدواریم با ایجاد تحول در سیستم اجرایی، روند زندگی مردم بهتر شود.
نماینده مقام معظم رهبری در استان اظهار داشت: شناسایی سریع شرارت‌ها و جنایت‌هایی که رخ می دهد باعث احساس امنیت بیشتر مردم می‌شود ولی اگر عملکرد ما با تاخیر همراه باشد تلخی حادثه در ذهن مردم باقی خواهد ماند و برای قانون شکنان حالت بازدارنده نخواهد داشت.
همچنین سردار طاهری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز ضمن تقدیم پیام تسلیت کتبی سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور به مناسبت ارتحال ابوی آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش های شبانه روزی دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی خوشبختانه انتخابات ۱۴۰۰ در سیستان‌وبلوچستان در امنیت کامل و به صورت مطلوب برگزار شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super