نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان: مبارزه با مواد مخدر به نوعی مبارزه با استکبار است

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: مبارزه با مواد مخدر مهم است و یک مبارزه در عرصه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و به نوعی مبارزه با استکبار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان ؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در همایش تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: آثار مخرب و زیانبار مواد مخدر در جامعه بر کسی پوشیده نیست به گونه‌ای که هم به سلامت فرد آسیب می‌زند و هم اقتصاد جامعه را نابود میکند.

امام جمعه زاهدان افزود: اعتیاد آسیب های فرهنگی را نیز به دنبال دارد و عامل بر هم خوردن  کانون خانواده خواهد شد.
آیت‌الله محامی با اشاره به اینکه اعتیاد نیروی کار جامعه را از بین می‌برد و فرد معتاد برای جامعه سودمندی نیست بیان داشت: اعتیاد  توان دفاعی کشور ها را نیز از بین می‌برد و کسی که معتاد باشد توان دفاع از خود و کشورش را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از هر ابزاری به دنبال آسیب زدن به جامعه ما هستند که گسترش توزیع مواد مخدر از جمله این نقشه هاست زیرا اعتیاد ارکان جامعه را متزلزل و از داخل پوچ و بیهوده می‌کند و دشمن به دنبال همین است.
آیت‌الله محامی اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر مهم است و یک مبارزه در عرصه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و به نوعی مبارزه با استکبار است.
وی‌گفت: شهادت و جانفشانی در این راه سرآمد سرمایه‌گذاری برای این مبارزه است و هر چقدر سرمایه گذاری بیشتر باشد ضریب ارزشی بیشتری دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان ادامه داد: جامعه ما تمامیت ارضی، امنیت، عزت، اقتدار و کمالات خود را مدیون شهدا و خانواده شهداست و تکریم خانواده شهدا به نوعی ادای دِین به شهدا و تکریم فرهنگ شهداست.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا چیزی است که به آن نیازمندیم زیرا گسترش فرهنگ شهادت  برای داشتن جامعه ای پویا ضرورت دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: اگر روحیه شهادت، انگیزه الهی،  تعهد و پایبندی به دفاع از کشور و آرمان‌ها نباشد دچار مشکل خواهیم شد.
این استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: شهدا لحظه‌ای در رنج و سختی بودند اما خانواده شهدا یک عمر سختی را تحمل می‌کنند و تحمل یک عمر مصیبت توسط همسران و فرزندان شهدا با هیچ چیز قابل ارزش گذاری نیست.
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: وظیفه ما تکریم خانواده شهداست زیرا چنین چیزی برای جامعه و نظام اسلامی مورد نیاز است و باید بدانیم که تکریم خانواده شهدا تنها به حرف و گفتار و مناسبت های خاص منحصر نمی شود بلکه باید به طور مستمر و در عمل انجام شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super