پیام تشکر نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان از ابراز همدردی بابت ارتحال آیت‌الله مرتضی محامی

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در پیامی از ابراز همدردی و ارسال پیام های تسلیتِ ارتحال حضرت آیت‌الله مرتضی محامی(قدس سره)، تشکر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در پیامی از ابراز همدردی و ارسال پیام های تسلیتِ ارتحال حضرت آیت‌الله مرتضی محامی(قدس سره)، تشکر نمود.

متن پیام به این شرح است:
«وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
بقره/۱۵۵ و ۱۵۶
سلام علیکم
بدین وسیله از همه بزرگواران که با ابراز همدردی و تسلیت، اینجانب  و بازماندگان مرحوم حضرت آیت‌الله مرتضی محامی(قدس سره) را مورد لطف قرار دادند، صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و توفیقات روزافزون همگان را از خداوند متعال را مسئلت دارم.
خداوند اموات همه عزیزان و مؤمنین و مؤمنات را رحمت کند و مرحوم والد ماجد را که عمر پربرکت خویش را در راه ترویج معارف قرآن کریم و مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، تربیت شاگردان و تقویت و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی صرف نمودند بر سر سفره پیامبر اکرم و اهل بیت(علیهم الصلوة و السلام) خصوصا حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) مهمان بگرداند.
امیدوارم خداوند متعال، توفیق ادامه راه سلف صالح و مجاهدان فی سبیل‌الله و مسیر روشن انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرموده و عاقبت مان را ختم به خیر نماید. بمنّه و کرمه

                 مصطفی محامی

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super