نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان تاکید کرد/ با طرح‌های تشویقی اشتراک گاز از ایجاد فشار بر روی مستضعفان جلوگیری شود

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: نباید به گونه ای عمل کنیم که مردم و اقشار مستضعف تحت فشار قرار گیرند بلکه باید زمینه دریافت اشتراک، ایجاد نمود تا افراد تدریج به انجام این کار ترغیب شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مدیر عامل و جمعی از معاونین شرکت گاز استان گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، در حوزه گازرسانی حرکت گسترده‌ای در استان در حال انجام است که این خدمت بزرگی برای تامین آسایش مردم و تامین زیر ساخت ها برای توسعه صنایع می باشد و امیدواریم این پروژه ها با سرعت بیشتری تکمیل و زمینه بهره برداری فراهم شود.


امام جمعه زاهدان افزود: محرومیت های موجود در سیستان‌وبلوچستان یاری و کمک های مسئولین را می طلبد و باید با ارائه طرح های مختلف از جمله پرداخت وام و دیگر طرح های دیگر مردم را به دریافت اشتراک گاز تشویق کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان بیان داشت: نباید به گونه ای عمل کنیم که مردم و اقشار مستضعف تحت فشار قرار گیرند بلکه باید زمینه دریافت اشتراک، ایجاد نمود تا افراد تدریج به انجام این کار ترغیب شوند.
آیت‌الله محامی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت معیشتی و تنگناهای اقتصادی، ارائه خدمات مطلوب و شاد کردن دل مردم رضایت الهی را در پی خواهد داشت.
همچنین رضا پنجابی مدیر عامل شرکت گاز استان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: نصب بیش از ۵۷ هزار انشعاب در شهر زاهدان پیش بینی شده بود که در حال حاضر ۵۵ هزار انشعاب نصب شده و ۶۲ هزار اشتراک وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر از ۱۳۴۰ کیلومتر شبکه مورد نیاز در شهر زاهدان ۱۳۲۰ کیلومتر آماده شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super