نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌و‌بلوچستان تبیین کرد/ وظایف اصلی طلاب حوزه علمیه

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌و‌بلوچستان تبیین کرد/
وظایف اصلی طلاب حوزه علمیه

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: وظایف اصلی طلاب حوزه علمیه آشنایی با معارف دینی، عمل به این دستورات و سپس دعوت و تبیین این مسائل برای مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان ضمن حضور در حوزه علمیه خواهران الزهرا زابل، وظایف اصلی طلاب حوزه علمیه را آشنایی با معارف دینی، عمل به این دستورات و سپس دعوت و تبیین این مسائل برای مردم دانست و افزود: تحصیل علم و تهذیب نفس از جمله دیگر وظایف عمده طلاب و روحانیون در طول سال است و ماه مبارک رمضان فرصت بهتری برای پرداختن به چنین اموری است.


امام جمعه زاهدان بیان داشت: در ماه مبارک رمضان دل های مومنان آماده پذیرش معارف دینی است و قرائت، تفسیر و بیان معارف در این ماه برای مردم موثر تر خواهد بود.
آیت‌الله محامی ادامه داد: در صورت بیان درست معارف دینی مردم غرق در این زیبایی ها خواهند شد و دل هایشان جذب خواهد شد.
این استاد درس خارج حوزه علمیه خواستار برپایی جلسات قرآنی در ماه مبارک رمضان  شد و خاطر نشان کرد: درجه بهشت به اندازه آیات قرآن است و در فردای قیامت کسانی می توانند قرآن بخوانند که در این دنیا به آن اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super