با حضور دستیار ویژه و معاونین نماینده مقام معظم رهبری در استان انجام شد/ برگزاری مراسم معارفه هیئت امنای مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد چابهار

مراسم معارفه هیئت امنای مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد چابهار با حضور دستیار ویژه نماینده  مقام معظم رهبری  و معاونین نهاد رهبری در استان و مسئول واحد نهاد چابهار و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مراسم معارفه هیئت امنای مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد چابهار با حضور دکتر کردی مدیرعامل منطقه آزاد و علیرضا محمدیان دستیار ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان و حجت الاسلام موسوی معاون اجتماعی و صالح خواجه محمودی معاون اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و حجت‌الاسلام عبداللهی مسئول واحد چابهار نهاد، در محل سالن کنفرانس منطقه آزاد چابهار برگزار گردید.


در این مراسم حجت الاسلام موسوی ضمن ابلاغ سلام نماینده مقام معظم رهبری در استان، گفت: در سفر سال گذشته آیت الله محامی به چابهار مطالب و دغدغه هایی پیرامون مسجد پیامبر اعظم منطقه آزاد مطرح شد که ایشان در راستای تقویت فعالیت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی، هیئت امنایی را برای این مسجد مشخص نمودند که با این انتصاب فصل جدیدی برای فعالیت‌های مسجد رقم خواهد خورد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی مسئول جدید هیئت امنای این مسجد ضمن تشکر از نماینده مقام معظم رهبری در استان و حسن تدبیر ایشان در انتخاب هیئت امنای این مسجد گفت: مسجد بهترین مرکز برای زیست دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و محیط مناسبی برای آموزش سنین مختلف می باشد. حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به حضور گروه های جهادی متعدد از سراسر کشور به شهرستان چابهار، عنوان داشت: تا کنون مرکزی برای تجمیع گروه ها وجود نداشته که از این به بعد مسجد پیامبر اعظم ص محل مناسبی برای این امر خواهد بود.
دکتر کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ضمن تقدیر از تعیین و انتصاب هیأت امنای مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد از سوی نماینده  مقام معظم رهبری در استان ، این اقدام را صحیح و خردمندانه دانست و از مهمانان جلسه تشکر نمود.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super