نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان : سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح می‌توانست در شرایط تحریم به کشور کمک کند

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان :
سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح می‌توانست در شرایط تحریم به کشور کمک کند
نماینده مقام معظم رهبری در استان  گفت: برداشت من نسبت به استان این است که سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح می‌توانست در شرایط تحریم به کشور کمک کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن اعلام خیرمقدم و تقدیر بابت توجه این معاونت به استان، به ذکر خاطره‌ای از سرلشکر شهید منصور ستاری درباره اهمیت سرمایه فکری پرداخت و اظهار داشت: با وجود محرومیت‌ها، نیروی انسانی مستعد سرمایه ارزشمند استان است.


رئیس شورای راهبردی استان به بخشی از نامه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی قبل از حضور در استان اشاره کرد و عنوان داشت: در این نامه، مرقوم داشتم که برداشت من نسبت به استان این است که سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح می‌توانست در شرایط تحریم به کشور کمک کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر فرهنگ‌سازی برای فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان، خاطرنشان کرد: یکی از زمینه‌های مهم برای این فعالیت‌ها، نهادینه کردن فرهنگ است که باید به آن اهتمام داشته باشید.
امام جمعه زاهدان با اشاره به فرمایش امیرالمؤمنین در خطبه اول نهج‌البلاغه که می‌فرمایند: «خداوند پیامبران را برانگیخت تا توانمندی ‏های عقلانی درون انسان‏ها را بر ایشان آشکار سازد»، اظهار داشت: اقدامات شما برای شکوفا کردن گنجینه‌های عقل انسان‌ها از جنس کار پیامبران است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان خطاب به معاون علمی رئیس جمهور و هیئت همراه کشوری و استانی تاکید کرد: سیاست شما باید فارغ از مباحث سیاسی، قومی و مذهبی در استان استمرار پیدا کند.
معاون علمی رئیس جمهور: استارت‌آپ‌ها(کمک‌نوآورها) بازی بچه‌های زجر کشیده است
در ابتدای دیدار، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به چندین سفر خود به استان و تغییرات قابل ملاحظه در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه را امری درون‌زا دانست و تاکید کرد: جوشش باید از داخل و به خواست مردم اتفاق بیافتد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور توسعه آموزش عالی را از ضروریات فعالیت در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان قلمداد کرد و عنوان داشت: آموزش باید به بهتر شدن زندگی مردم منتهی شود.
وی استارت‌آپ‌ها(کمک‌نوآورها) را بازی بچه‌های زجر کشیده دانست و تاکید کرد: هر چه استان محروم‌تر باشد به شرط برخورداری از پیشینه کارآفرینی، مشارکت بیشتری در این امر خواهد داشت.
لازم به ذکر است در پایان دیدار، سورنا ستاری کتاب ماتمکده عشاق اثر حاج مرشد حسن ستاری را به آیت‌الله محامی اهدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super