نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان: خَیّران به دنبال خیر ماندگار باشند

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان:
خَیّران به دنبال خیر ماندگار باشند
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: خَیّران برای انجام کارهای ماندگار، حل معضلات بزرگ را هر چند سخت‌تر و پرهزینه‌تر است در نظر داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان ؛حضرت ایت الله مصطفی محامی ، نماینده مقام معظم رهبری در استان در دیدار با جمعی از فعالان امور  خیریه در کشور، ضمن تقدیر از اقدامات نیکوکارانه در استان، اظهار داشت: کمک‌رسانی بالاخص در مناطق محروم تاثیرات ویژه‌ای در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت زدایی و ایجاد آبرو برای نظامجمهوری اسلامی دارد.

امام جمعه زاهدانبا اشاره به اینکه خَیّران باید به دنبال یک کار ماندگار باشند تا مشکلات مردم به صورت ریشه‌ای حل شود، گفت: خَیّران برای انجام کارهای ماندگار، حل معضلات بزرگ از جمله رفع کم‌آبی را هر چند سخت‌تر و پرهزینه‌تر است در نظر داشته باشند.
آیت‌الله مصطفی محامی  افزود: خَیّران، با تعیین دقیق حوزه‌های کاری خود برای به سرانجام رساندن آن تلاش کنند و سپس به حوزه‌های جدید وارد شوند تا ضمن رفع مشکلات و موانع از هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری شود.
رییس شورای راهبردی استان با اشاره به ظرفیت نیروها و مجموعه‌های بومی منطقه تاکید کرد: کارشناسی‌های لازم متناسب با شرایط هر منطقه و استفاده از تجربه و تخصص نیروهای بومی، با انگیزه و جهادی برای انجام هر پروژه می‌تواند موانع و مشکلات را کمتر کند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره خدمات بی شمار نظام اسلامی به مردم استان گفت: با وجود تمام فعالیت‌ها و خدمات بی شمار صورت گرفته هنوز هم موانع و مشکلات زیادی برای مردم استان وجود دارد که باید برای به حداقل رساندن آنها تلاش‌های زیادی صورت گیرد.
نماینده مقام عظم رهبری در امور اهل سنت  سیستان و بلوچستان ضمن ابراز گلایه از نمایش چهره نامناسب از استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ظلم‌ها و محرومیت‌های مردم، نمایش چهره نامناسب از استان است.
در ابتدای جلسه، مس‌فروش گزارشی از اقدامات خود و مجموعه نیکوکاری تحت نظر را در حوزه شهرستان  نیکشهر ارائه نمود.
لازم به ذکر است در این نشست، رضا بختیاری و مصطفی میرحسینی دو تن از فعالان حوزه محرومیت‌زدایی و حرکت‌های مردمی استان حضور داشتند.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super