پیام تسلیت آیت الله محامی در پی درگذشت حجت الاسلام خسروی

پیام تسلیت آیت الله محامی در پی درگذشت حجت الاسلام خسروی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی ، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی )  در استان سیستان و بلوچستان در پی درگذشت حجت الاسلام شیخ احمد خسروی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»

ضایعه در گذشت روحانی انقلابی، حجت‌الاسلام شیخ احمد خسروی موجب تألم و تأثر گشت. این طلبه جهادگر، سال‌های متمادی از عمر خویش را مصروف خدمت به محرومین در استان سیستان و بلوچستان نمود و خاطرات ماندگاری از خدمات خالصانه وی در ذهن مردم آن دیار نقش بسته است.

اینجانب فقدان این جهادگر آسمانی را به خانواده صبور، حوزه های علمیه و جامعه جهادی کشور و بالاخص مردم شریف سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت صبر جزیل و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

                      مصطفي محامي

               نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی )

              در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super